noindex
برای مشاهده محصولات خانگی وارد آترین پلاس شوید

تلویزیون هایسنس 55U8QF

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

اندازه صفحه نمایش : 55 اینچ

کیفیت تصویر : 4K

رزولوشن : 3840 × 2160

خروجی صدا : 20 وات

ورودی و خروجی : HDMI4 و USB2

گیرنده : آنالوگ - دیجیتال

وای فای و بلوتوث : دارد

مدل سال : 2020

کشور ساخت : چین

وبسایت مرجع :  اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

بررسی اجمالی تلویزیون هایسنس 55U8QF

شرکت هایسنس یکی از کمپانی های نو پا می باشد که با تولید محصولاتی چون تلویزیون و به کار بردن فناوری های پیشرفته و جدید بر روی آنها توانسته تا حدودی مخاطبان را به سمت و سوی خود جلب کند. تلویزیون 55U8QF با داشتن فناوری Quantum dot Colour میلیارد ها رنگ غنی شده را برای ایجاد یک تصویر فوق العاده درخشان و رنگارنگ به نمایش کاربران در می آورد که البته با پیروی کردن این تلویزیون از تکنولوژی HDR که جزئی ترین اجسام را در سایه روشن های تصویر به خوبی نشان می هد می تواند یک خروجی شگفت انگیز را برای کاربر ایجاد نماید. فناوری Local Diminig یکی دیگر از قابلیت های این محصول هایسنس است که نور و روشنایی صفحه نمایش را تنظیم و کنترل می کند تا محتوا را بهتر و درخشان تر از آنچه که هست به مشاهده کاربر برساند. این تلویزیون هایسنس دارای صوتی به قدرت 20 وات است که می تواند صدایی فوق العاده قدرتمند و فراگیر را در همه جای سالن شما پخش کند که البته با قابلیت Dolby Atmos این صوت همه جانبه خاصیت 3 بعدی به خود می گیرد و از اوج و وضوح بسیار بالایی برخوردار می شود که نمی توان آن را نادیده گرفت. برای اطلاعات بیشتر از این قابلیت ها و دیگر امکانات این تلویزیون می توانید در ادامه مطلب با ما باشید.

میلیاردها رنگ کوانتومی

فناوری Quantum Dot Colour یکی از تکنولوژی های بسیار مهمی است که شرکت هایسنس برای گسترده تر کردن رنگ ها در سطح وسیع تر از این قابلیت در تلویزیون 55U8QF بهره برده است. مخاطبان با استفاده از این فناوری می توانند طیف وسیعی از رنگ ها را همراه با درخشانی فوق العاده ای مشاهده نمایند به طوری که در هنگام مشاهده یک صحنه، فیلم و یا تصویر، کاربر با دنیایی از میلیاردها رنگ متنوع، مخملی و طبیعی مواجه خواهد شد که البته این زنده بودن رنگ ها به لطف نقاط کوانتومی بر روی صفحه نمایش ایجاد می شود که می تواند یک خروجی شگفت انگیز را برای مخاطبان ایجاد نماید.

میلیاردها رنگ کوانتومی

فناوری LOCAL DIMMING در تلویزیون هایسنس 55U8QF

از آنجا که کیفیت تصویر یکی از مهم ترین عامل ها در انتخاب یک تلویزیون می باشد، شرکت هایسنس نیز به طبع از قابلیت های متنوعی برای ارتقاء و افزایش آن در محصولات خود بهره برده است. فناوری LOCAL DIMMING در تلویزیون هایسنس 55U8QF می تواند نور دهی هر پیکسل را به طور جداگانه کنترل می کند. در واقع این تکنولوژی روشنایی و تاریکی تصویر را تنظیم می کند و صحنه هایی با رنگ و نور مطلوب را برای یک مشاهده عالی ایجاد می کند همچنین این تنظیم روشنایی در نشان دادن تصاویر و صحنه ها با کنتراست بالا و پویا بسیار موثر بوده است.

فناوری local diming در تلویزیون هایسنس 65u8qf

کیفیت تصویر 4K

همان طور که قبلا اشاره کردیم کیفیت تصویر از اصلی ترین عامل ها در یک خروجی ایده آل و مطلوب در تلویزیون می باشد که از اهمیت بسیاری برای تولید کننده و مصرف کننده برخوردار است. تلویزیون هایسنس 55U8QF با دارا بودن کیفیت تصویر 4K توانسته بهترین تصاویر و صحنه ها را با کنتراست بالا و زیبایی خیره کننده ای در اختیار بیننده قرار دهد. این کیفیت تصویر 4K در تلویزیون هایسنس جزئیات را بیش از 8 میلیون پیکسل و وضوحی استثنایی برای کاربران ایجاد می کند تا از تماشای این همه دقت رنگ و طبیعی بودن تصاویر نهایت لذت را ببرند.

کیفیت تصویر 4k

جهشی بزرگ برای صدایی فراگیر

کیفیت صوت بعد از تصویر از ویژگی های مهم در یک تلویزیون به حساب می آید تا بتواند صدایی قدرتمند و مهیج را در فضای یک سالن برای مخاطبان ایجاد نماید. تلویزیون هایسنس 55U8QF با فناوری Dolby Atmos صوتی فراگیر و همه جانبه را در تمام فضای محیط شما ایجاد می کند به صورتی که مخاطب صدا را کاملا 3 بعدی خواهد شنید. این فناوری زمانی قدرت اوج گیری خود را نشان می دهد که با این تلویزیون یک فیلم اکشن یا یک بازی مهیج فوتبال را مشاهده می کنید چرا که دقیقا خود را در وسط بازی یا فیلم با این صوت 3 بعدی احساس خواهید کرد.

جهشی بزرگ برای صدایی فراگیر

فناوری HDR10 در تلویزیون هایسنس 55U8QF

یکی دیگر از تکنولوژی های تعبیه شده در این تلویزیون هایسنس 55U8QF فناوری HDR10 است که تضادی کاملا آشکار را بین تاریکی و روشنایی تصویر ایجاد می کند به طوری که جاهایی از تصویر که باید روشنایی بیشتری نسبت به قسمت های دیگر داشته باشد با این قابلیت امکان پذیر شده است. از دیگر امکانات این فناوری مشاهده جزئیات بسیار ریز در تیره ترین یا روشن ترین قسمت های یک صحنه است یعنی کاربر می تواند به عنوان مثال در غروب یک صحنه ریز ترین اجسام بر روی سطح زمین را مشاهده نماید. همچنین در کنار قابلیت HDR تکنولوژی Dolby Vision می تواند صحنه هایی فوق العاده طبیعی را برای مشاهده کاربران ایجاد نماید البته از این قابلیت بیشتر فیلم سازان در ساخت فیلم های سینمایی و 3 بعدی بهره می برند.

فناوری hdr10 در تلویزیون هایسنس 65u8qf

واقع گرایی تصاویر با موتور پردازشگر HI-VIEW

تمامی عملکرد و کارایی های یک تلویزیون توسط موتوری که در دستگاه قرار می گیرد امکان پذیر می باشد تا بتواند بهترین و با کیفیت خروجی را برای مشاهده کاربران ایجاد نماید. تمامی داده ها در تلویزیون هایسنس 55U8QF با موتور HI-VIEW برای نشان دادن تصاویر و صحنه های پویا با کنتراست بالا پردازش می شوند و در نهایت کیفیت فوق العاده 4K را برای مخاطبان ایجاد می کند. البته جدای از اینکه این موتور در کیفیت تصویر بسیار تاثیر گذار است تمامی قابلیت ها و امکانات تلویزیون نیز به وسیله آن کنترل و آماده انجام عملیات می شوند.

واقع گرایی تصاویر با موتور پردازشگر hi-viwe

سیستم عامل VIDAA

سیستم عامل یکی دیگر از امکانات جذاب و پر کاربرد در تلویزیون هایسنس 55U8QF می باشد که دسترسی مخاطبان به محتوای دستگاه را راحت تر می کند به طوری که کاربران می توانند تمام علایق خود را در تلویزیون ذخیره و شخصی سازی کنند و برای مشاهده دوباره نیاز به جستجوی مکرر نداشته باشند و با یک کلیک به مطالب خود دسترسی پیدا کنند. همچنین جدای از دسترسی به شبکه ها و محتوای داخلی، مخاطبان می توانند با دنیای ارتباطات از طریق وای فای ارتباط برقرار کنند و از دنیای دیجیتال و فناوری با این قابلیت نهایت لذت را ببرند البته کاربر می تواند به شبکه هایی چون You Tube، Prime Video، Netflix، Free View Play نیز دسترسی پیدا کند و لحظات سرگرم کننده ای را برای خود رقم بزند. نا گفته نماند شما می توانید از طریق برنامه ALEXA هر فرمان صوتی را که بخواهید به تلویزیون دستور دهید و به سرعت به علایق خود دست پیدا کنید.

سیستم عامل vidaa

ضمانت و گارانتی تلویزیون هایسنس 55U8QF

شرکت هایسنس برای تضمین تولید خود و آسوده خاطر کردن کاربران خود این محصول خود را به مدت 10 سال از هر گونه عیب و مشکلی با اطمینان ضمانت می کند. بسیاری از شرکت های رقیب به هر دلیلی از این کار امتناع به عمل می آورند اما این کمپانی نو پا به قدری در طراحی و فناوری های این تلویزیون 55U8QF وسواس و حساسیت به خرج داده است که بدون نگرانی این محصول را تضمین می کند.

ضمانت و گارانتی تلویزیون هایسنس 65u8qf

نمایشگر

کیفیت تصویر : 4K
نوع نمایشگر : LED
اندازه صفحه نمایش : 55 اینچ
طراحی صفحه : تخت Flat
رزولوشن : 2160 × 3840
HLG :
HDR :
فرمت HDR : HDR +10
تقویت کننده کیفیت تصویر :

صدا

خروجی صدا : 20 وات
خروجی صدا اپتیکال :
حالت فراگیر صدا :
سیستم بلندگو : 2.0 ch

اتصالات

HDMI : 4 ورودی
HDMI - ARC :
USB : 2 ورودی
RF In :
LAN :
CI Slot :
Component / Composite :
خروجی هدفون :
بلوتوث :
مرورگر وب :

سیستم عامل

سیستم عامل : اندروید
دسترسی سریع :
محتوای شخصی :
راهنمای کانال :
کانال های من :
پخش کننده موسیقی :

سایر ویژگی ها

دریافت دیجیتال :
EPG :
آنالوگ :
ساعت ماشین :
صفحه تلتکست :
مسدودکردن دسترسی به سایت های مضر :
برند : هایسنس

ابعاد

ابعاد بسته بندی : 160 × 887 × 1368
ابعاد با پایه : 308 × 799 × 1232
ابعاد بدون پایه : 83 × 736 × 1232
وزن : 24.1
وزن با پایه : 18.9
وزن بدون پایه : 17.4

اقلام همراه

باتری کنترل : 2 عدد
کابل برق :
کنترل : استاندارد
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
تلویزیون هایسنس 55U8QF در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
تلویزیون هایسنس 55U8QF

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش