noindex
برای مشاهده محصولات خانگی وارد آترین پلاس شوید

تلویزیون هایسنس 50A7100F

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

اندازه صفحه نمایش : 50 اینچ

رزولوشن : 3840 × 2160 

کیفیت تصویر : 4K

خروجی صدا : 16 وات

تعداد ورودی و خروجی : 3HDMI - 2USB

سیستم عامل : Android

مدل سال : 2020

کشور ساخت : چین

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

بررسی، خرید و قیمت تلویزیون هایسنس 50A7100F

امروزه هایسنس به یکی از پر فروش ترین برندها در زمینه ساخت تلویزیون مبدل شده که از آن به عنوان یکی از شرکت های صاحب نام و باکیفیت در دنیای لوازم خانگی نام برده می شود. یکی از مدل تلویزیون های این شرکت چینی، تلویزیون هایسنس 50A7100F می باشد که بر پایه کیفیت تصویر 4K طراحی شده است. این تلویزیون هایسنس 50 اینچ در سطح نمایشگر عملکرد بینظیری را داشته و توانسته با ایجاد کیفیت تصویر 4K و رزولوشن 3840 × 2160 و از طرفی بهره وری از فرمت تصویری HDR به اجرا و نمایش دقیق تر رنگ ها و جزئیات تصاویر کمک شایانی کند. اگر از کیفیت تصویر تلویزیون فاصله بگیریم و به سایر ویژگی های این تلویزیون بپردازیم، اولین ویژگی که توجه ما را به خود جلب خواهد کرد، طراحی بسیار شیک و مدرن قاب و حاشیه های ظریف اطراف نمایشگر تلویزیون است که می تواند هر نگاهی را مجذوب خود سازد. دیگر بخش این تلویزیون که به کیفیت صوت منتهی می شود توانسته عملکرد بسیار رضایت بخشی را ارائه کند و خود را به عنوان یک مدل مقرون به صرفه و میان رده معرفی کند.

قیمت تلویزیون هایسنس 50A7100F

نمایش درخشان تر تصاویر

تلویزیون هایسنس 50A7100F که از جمله تلویزیون های میان رده و ساخته شده در سال 2020 توسط برند هایسنس می باشد که بر پایه کیفیت تصویر 4K طراحی شده است. این تلویزیون هایسنس علاوه بر فراهم آوردن کیفیت تصویر 4K در سطح نمایشگر، از فناوری قدرتمند HDR نیز بهره مند شده است تا به عملکرد خود در نمایش دقیق تر رنگ ها و همچنین جزئیات بیشتر تصاویر، قوت بخشد. فناوری HDR در این تلویزیون هایسنس با افزایش کنتراست تصاویر و ایجاد تضاد میان رنگ های مختلف توانسته راندمان نمایشگر را در نمایش درخشان تر تصاویر بسیار قدرتمند سازد.  

کیفیت تصویر تلویزیون هایسنس 50A7100F

نرخ بروزرسانی

یکی از مؤلفه های یک تلویزیون خوب و باکیفیت، نرخ بروزرسانی تصاویر است و از آنجا که بر سطح تماشای کاربر بسیار اثر گذار است، می تواند نکته ای حائز اهمیت در خرید تلویزیون برای مخاطبان و علی الخصوص علاقه مندان به تلویزیون به شمار آید. همانطور که در پاراگراف های بالا نیز اشاره داشتیم، این تلویزیون هایسنس به عنوان یک مدل میان رده به بازار معرفی شده است و سطح انتظارات نباید از این تلویزیون میان رده بسیار بالا باشد اما از طرفی در میان مدل های هم سطح خود باید عملکرد بسیار قدرتمندی را برای ارائه داشته باشد. به همین منظور هایسنس برای قدرتمند ساختن این تلویزیون خود در بخش کیفیت تصویر، نرخ بروزرسانی آن را برابر با 60 فریم بر ثانیه ساخته است که این امر خود پیام آور اجرای فیلم های اکشن و صحنه های بسیار سریع به صورت صاف و روان در نمایشگر این تلویزیون خواهد بود به طوریکه بیننده در تماشای محتواهای سریع خود با هیچ گونه لگ و کندی مواجه نخواهد شد.

زاویه دید گسترده

زاویه دید گسترده یکی دیگر از مشخصه های این تلویزیون میان رده هایسنس می باشد که اشاره به آن خالی از لطف نخواهد بود. تلویزیون هایسنس 50A7100F به لطف بهره وری از نمایشگر DLED توانسته زاویه دید گسترده 178 درجه ای را برای بیننده فراهم آورد و دیگر نیاز نباشد که برای مشاهده دقیق تصاویر در مرکز تلویزیون قرار بگیرد. گرد هم آمدن در مرکز تلویزیون برای تماشای فیلم، فوتبال و یا سایر محتوای دیگر از آن دسته مشکلاتی بود که کاربران با آن مواجه بودند و به همین منظور نیز هایسنس به بخش طراحی نمایشگر خود توجه ویژه ای داشته به طوریکه دیگر نیاز نباشد تا کاربر برای دریافت تصاویر واقعی و بدون افت کیفیت، زاویه تماشای خود را تغییر دهد. 

ارتقای کیفیت تصویر

شما نیز شاید همانند بسیاری از کاربران، آرشیوها یا محتواهای ذخیره شده با کیفیت HD را از روی علاقه نگهداری کرده باشید تا در اوقات فراغت مروری بر خاطرات خود داشته باشید اما از آنجا که محتوای ذخیره شده از کیفیت تصویر پایینی برخوردار هستند تماشای دوباره آنها نمی تواند زیاد دلچسب و هیجان انگیز باشد که از همین رو هایسنس در جهت ارتقای کیفیت تصویرهای پایین تر از 4k، یک الگوریتم هوشمند را بر اساس هوش مصنوعی طراحی کرده است که با ورود هر سیگنال به نمایشگر، هوش مصنوعی شروع به تجزیه و تحلیل دقیق پیکسل ها خواهد کرد و آن را به کیفیت تصویر 4K خواهد رساند و شما می توانید آرشیوهای ذخیره شده خود را با کیفیت تصویر نزدیک به 4K مشاهده کنید.

ارتقا کیفیت تصویر

حالت ورزشی

حالت ورزشی از جمله قابلیت هایی است که هایسنس برای علاقه مندان به دنیای ورزش به این تلویزیون خود اضافه نموده است. در تلویزیون هایسنس 50A7100F، کاربر با روشن کردن این قابلیت می تواند لذت و هیجانات تماشای مسابقات ورزشی را بی حد و حصر کند. حالت ورزشی با تقویت صدای تلویزیون و همچنین کیفیت تصویر، تجربه ای هیجان انگیز و وصف نشدنی را به شما خواهد بخشید.

حالت ورزشی تلویزیون شیائومی 50A7100F

صدای فراگیر تلویزیون هایسنس 50A7100F

تلویزیون هایسنس 50A7100F در کنار کیفیت تصویر 4K، صدای واضح و قدرتمندی را نیز فراهم آورده است تا مخاطب با هیجان بیشتری به تماشای تلویزیون بپردازد. هایسنس توان خروجی صدای 16 وات را از یک سیستم دو کاناله ایجاد کرده که با فناوری صوتی DTS Studio Sound سعی در ایجاد صدایی فراگیر و همه جانبه نموده است تا بیننده را در تماشای تلویزیون غرق سازد. دیگر فناوری ای که در این تلویزیون هایسنس تعبیه شده، Volume Leveling است. این فناوری به صورت هوشمندانه سیگنال های ورودی صوتی را برای شنود صدایی واصح تر و رساتر صاف می کند و از طرفی نیز باعث تقویت و بیس صدا می شود و تجربه ای پویاتر را برای مخاطب به ارمغان خواهد آورد. 

صدای فراگیر تلویزیون هایسنس 50A7100F

سیستم عامل VIDAA

این تلویزیون 2020 هایسنس مبتنی بر سیستم عامل جدید VIDAA طراحی شده که توسط خود شرکت هایسنس نیز به بازار معرفی شده است. سیستم عامل VIDAA دارای رابط کاربری آسان و یک فروشگاه محتوایی است که در آن سرگرمی ها و برنامه های بسیاری گنجانده شده است تا کاربر بتواند محتوای دلخواه خود را بر روی تلویزیون خود نصب کند و از اجرای آنها بر روی نمایشگر خود لذت ببرد.

سیستم عامل VIDAA

نمایشگر

کیفیت تصویر : 4K
نوع نمایشگر : LED
اندازه صفحه نمایش : 50 اینچ
طراحی صفحه : تخت Flat
رزولوشن : 2160 × 3840
سرعت رفرش صفحه : 60 هرتز
HLG :
HDR :
فرمت HDR : HDR +10
پردازنده : Quad-Core
تقویت کننده کیفیت تصویر :
تقویت کننده رنگ :

صدا

خروجی صدا : 16 وات
خروجی صدا اپتیکال :
حالت فراگیر صدا :
سیستم بلندگو : 2.0 ch

سیستم عامل

سیستم عامل : VIDAA
دسترسی سریع :
پخش کننده موسیقی :

سایر ویژگی ها

دریافت دیجیتال :
EPG :
آنالوگ :
ساعت ماشین :
صفحه تلتکست :
مسدودکردن دسترسی به سایت های مضر :
برند : هایسنس

ابعاد

ابعاد بسته بندی : 143 × 652 × 1085
ابعاد با پایه : 196 × 613 × 961
ابعاد بدون پایه : 83 × 560 × 961
وزن : 10.5
وزن با پایه : 6.9
وزن بدون پایه : 6.8

اقلام همراه

باتری کنترل : 2 عدد
کابل برق :
کنترل :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
تلویزیون هایسنس 50A7100F در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
تلویزیون هایسنس 50A7100F

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش