آموزشتکنولوژی

برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی سامسونگ

آیا شما هم از ماشین لباسشویی سامسونگ استفاده می کنید؟ در چه حد با برنامه های شستشوی آن آشنایی دارید؟ اگر جواب شما مثبت است و از ماشین لباسشویی این برند استفاده می کنید ما در این مطلب شما را برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی سامسونگ آشنا می کنیم تا با داشتن اطلاعات کافی در مورد برنامه های اصلی بتوانید فرایند شستشوی لباس ها را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. نکته قابل توجه درباره ماشین لباسشویی های سامسونگ، قیمت است.
این کمپانی علیرغم تعبیه کردن بهترین فناوری ها و قابلیت هنوز هم با قیمت منصفانه ای ماشین لباسشویی های خود را عرضه می کند. با در نظر گرفتن این موضوع اکنون اگر شما نیز قصد خرید لباسشویی قیمت مناسب را دارید، برند سامسونگ می تواند یک گزینه برتر باشد. مهم ترین و کاربردی ترین برنامه های شستشوی لباسشویی سامسونگ عبارتند از :

Delay End برنامه ای برای شستشوی لباس ها با تأخیر در زمان

شاید برای همه شما پیش آمده باشد که به دلیل نداشتن وقت کافی برای شستشوی لباس ها، شستشوی آنها را به تأخیر انداخته باشید. یکی از برنامه های کاربردی که سبب شده تا کاربران بسیاری خرید ماشین لباسشویی سامسونگ را در اولویت قرار دهند قابلیت Delay End است. به موجب آن شما می توانید دستگاه خود را به نحوی تنظیم کنید که برای هر زمان که بخواهید لباسشویی فرایند شستشو را انجام دهد. اگر از آن دسته کاربران هستید که قصد خرید لباسشویی از دیگر برندهای موجود در بازار را دارید ماشین لباسشویی ال جی می تواند پاسخگوی بسیار خوبی برای نیاز شما باشد.

برنامه dely end در لباسشویی سامسونگ

با Dry Level انتخاب گزینه های بیشتر برای خشک کردن

سامسونگ همانند دیگر رقیبان خود فناوری ها و قابلیت های جدید و پیشرفته ای را برای ماشین لباسشویی های خود در نظر گرفته است که شما در برخی از آخرین مدل لباسشویی سامسونگ آنها را مشاهده خواهید کرد. گزینه  Dry Level یکی از کاربردی ترین آپشن هایی است که طبق آن شما می توانید متناسب با جنس پارچه خود فرایند خشک کردن را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. یعنی شما می توانید با تنظیم دمای مطلوب از آسیب زدن به الیاف لباس در زمان خشک کردن جلوگیری کنید.

برنامه dry level در لباسشویی سامسونگ

 تنظیم دمای مناسب با برنامه شستشو Temp

بدون شک همه البسه شما از یک الیاف نیست، به همین دلیل شستشوی هر کدام از آنها به احتمال زیاد به دمای مناسب و مطلوبی نیاز خواهد داشت که شاید در بسیاری از ماشین لباسشویی ها این امکان وجود نداشته باشد. اما یکی از برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی سامسونگ قابلیت تنظیم دما است که طبق آن شما می توانید دمای مناسب را برای شستشوی لباس های خود انتخاب کنید. جالب است بدانید این آپشن برای بعضی از مدل ماشین ظرفشویی ها نیز در نظر گرفته است تا کاربران بتوانند متناسب با جنس ظروف دمای دستگاه را تنظیم کنند.
با توجه به اینکه شرکت های تولید کننده این قابلیت را برای ماشین ظرفشویی های 13 نفره و 14 نفره طراحی کرده اند و از طرفی هم قیمت ماشین ظرفشویی 13 نفره به نسبت 14 نفره ارزانتر است، شما می توانید در صورت تمایل، خرید ماشین ظرفشویی را در ظرفیت 13 نفره با دارا بودن برنامه تنظیم دما انجام دهید.

برنامه temp در لباسشویی سامسونگ

 تنظیم سرعت موتور با Spin

گاهی اوقات لازم است تا برای شستشوی بهتر لباس های خود سرعت دور موتور را بالا ببرید تا بتوانید نتیجه مطلوب تری را مشاهده کنید. این آپشن یکی از بهترین برنامه های شستشو لباسشویی سامسونگ است که با توجه به آن می توانید چرخش موتور را برای شستشو یا خشک کردن کم یا زیاد کنید. بسیاری از افراد بر این باور هستند که این سرعت چرخش ممکن است باعث پاره شدن تسمه موتور شود. اما در واقع چنین چیزی امکان پذیر نیست، البته ما در مقاله تفاوت لباسشویی گیر بکسی و تسمه ای بیشتر در این مورد توضیح داده ایم که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مطالعه ای بر روی آن داشته باشید.

برنامه spin در لباسشویی سامسونگ

 لکه زدایی حبابی با برنامه Bubble Soak

یکی از آسان ترین روش های تشخیص لباسشویی اصل از تقلبی سامسونگ بهره مندی آن از برنامه Bubble Soak است. زیرا که این برنامه جزو قابلیت های منحصری است که سامسونگ برای برخی از مدل لباسشویی های خود در نظر گرفته است. این برنامه با ایجاد حباب سازی و کف بیشتر موجب خیس شدن لباس ها و از بین بردن لکه های سخت چربی بر روی آنها می شود.

برنامه ecobubble sock در لباسشویی سامسونگ

شستشوی انواع لباس با Synthetic در ماشین لباسشویی سامسونگ

تفکیک و جداسازی لباس ها برای شستشو نه تنها سبب می شود تا دستگاه شما زمان بیشتری روشن شود، بلکه ممکن به موقع لباس های خود را نیز تحویل نگیرید. خوشبختانه سامسونگ این موضوع را در نظر گرفته و برنامه Synthetic برای لباسشویی های خود طراحی کرده است. با توجه به کارایی که این برنامه دارد شما می توانید انواع لباس های خود را از هر نوعی که باشد داخل دستگاه قرار دهید. لازم به ذکر است که بهترین دمای شستشو برای این برنامه 60 درجه سانتیگراد و همچنین مدت زمان 80 دقیقه برای آن است.

برنامه synthetic در لباسشویی سامسونگ

 شستشوی بهینه با Eco Drum Clean

زمانی که درام ماشین لباسشویی شما تمیز باشد، قطعاً شما نتیجه بهتری را خواهید دید. یعنی به عبارتی لباس های شما از تمیزی بیشتری برخوردار خواهند بود. ماشین لباسشویی سامسونگ با دارا بودن برنامه بهینه Eco Drum Clean  این امکان را برای کاربران ایجاد می کند تا بتوانند بعد از حداقل 40 بار روشن شدن دستگاه، داخل دیگ را برای عملکرد بهتر تمیز کنند.

برنامه eco drum clean در لباسشویی سامسونگ

 باکتری زدایی با آپشن Sanitization

آلرژی از حس های نا خوشایندی است که بسیاری از افراد درگیر آن هستند و به همین دلیل می بایست شستشوی لباس های خود را با حساسیت بیشتری انجام دهند. Sanitization در ماشین لباسشویی سامسونگ با افزایش دمای آب هر گونه بوی بد یا میکروب های احتمالی را که بر روی لباس های شما ممکن است باقی مانده باشند را از بین می برد. بنابراین در صورتی که قصد یک شستشوی بهداشتی با از بین بردن 99.99% باکتری و میکروب را داشته باشید، فعال کردن برنامه Sanitization می تواند برای شما بسیار کاربردی باشد.

برنامه sanitization در لباسشویی سامسونگ

 شستشوی لباس های ظریف و حساس با برنامه کاربردی Delicate

برنامه Delicate که سامسونگ برای لباسشویی های خود طراحی کرده است برای شستشوی لباس های ظریف و نازک بهترین کارایی را دارد. این برنامه شستشو ماشین لباسشویی سامسونگ با تنظیم دمای آب تا 30 درجه از آسیب زدن به تار و پود البسه جلوگیری می کند.

برنامه delicate در لباسشویی سامسونگ

 Super Eco Wash اقتصادی ترین برنامه شستشو

صرفه جویی در مصرف انرژی جزو انتظاراتی است که معمولاً کاربران علاوه بر شستشوی بهتر لباس ها از ماشین لباسشویی خود دارند. Super Eco Wash از دیگر برنامه شستشو ماشین لباسشویی سامسونگ به حساب می آید که می تواند یک شستشوی بهینه و بسیار اقتصادی را برای افراد به دنبال داشته باشد. البته این برنامه کیفیت پارچه های شما را نیز در هنگام شستشو حفظ می کند، چرا که دستگاه شما با سرعت 1200 دور در دقیقه فرایند شستشو را انجام می دهد.

برنام super eco wash در لباسشویی سامسونگ

 شستشوی لباس های روزانه با برنامه Daily Wash

استفاده مداوم از یک لباس در طول روز موجب می شود تا لباس شما بوی عرق و کثیفی بیشتری را به خود جذب کند. در چنین مواقعی شاید یک برنامه عادی در لباسشویی قادر نباشد که لباس شما را کاملاً تمیز کند. اگر شما از ماشین لباسشویی سامسونگ استفاده کنید به راحتی می توانید لباس های کثیف خود را با بهره مندی از برنامه Daily Wash شستشو دهید و تمیز کنید. لازم به ذکر است اگر حجم لباس های شما در طول روز زیاد است با انتخاب ماشین لباسشویی 9 کیلویی سامسونگ می توانید لباس های بیشتری را در دستگاه جای دهید.

برنامه daily-wash در لباسشویی سامسونگ

 Rain، Spin از برترین برنامه شستشو لباسشویی سامسونگ برای آبکشی و خشک کردن

گاهی اوقات لباس شما نیاز به شستشو ندارد و تنها فرایند آبکشی و خشک کردن می تواند رضایت شما را جلب کند. در ماشین لباسشویی های قدیمی چنین چیزی امکان پذیر نبود. اما با پیشرفت تکنولوژی برندهایی همچون سامسونگ برنامه کاربردی Spin، Rain را برای محصولات خود در نظر گرفتند تا افراد بتوانند در صورت نیاز تنها از برنامه آبکشی یا خشک کردن استفاده کنند.

آبکشی و خشک کردن در لباسشویی سامسونگ

 شستشوی لباس های پشمی با برنامه WOOL

با فرا رسیدن روزهای سرد سال، پوشیدن لباس های پشمی بیشتر می شود که برای بسیاری از کاربران شستشوی آنها سخت است. برنامه WOOL در ماشین لباسشویی سامسونگ امکان شستشوی لباس های پشمی را برای شما ایجاد خواهد کرد. این برنامه دمای آب را به 40 درجه سانتیگرد رسانده و از باز شدن الیاف لباس شما در حین شستشو جلوگیری می کند.

شستشوی لباس پشمی در لباسشویی سامسونگ

 Cotton برنامه ای برای شستشوی لباس های کتان

یکی از دیگر برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی سامسونگ گزینه شستشوی لباس های کتان است. در این شیوه از شستشو دمای آب به 60 درجه افزایش پیدا می کند و لباس های شما با حفظ کیفیت کاملاً تمیز و یکدست شستشو داده می شوند.

برنامه شستشوی لباس کتان در لباسشویی سامسونگ

خرید جدیدترین مدل ماشین لباسشویی سامسونگ از آترین پلاس

سامسونگ برای مدل های جدید ماشین لباسشویی های خود برنامه های شستشوی فوق العاده ای را طراحی کرده است که به واسطه آنها شما می توانید بهترین شستشو را تجربه کنید. با توجه به اینکه سامسونگ در کنار بهره مند کردن ماشین لباسشویی هایش به برترین تکنولوژی ها، بهترین قیمت را نیز برای آنها در نظر گرفته است کاربران بسیاری خرید لباسشویی را از این برند انجام می دهند.
با توجه به این موضوع ما نیز در فروشگاه آترین پلاس، گزیده ای از جدیدترین مدل ماشین لباسشویی های سامسونگ و دیگر برندهای اصلی را برای مشاهده در اختیار مشتریان خود قرار داده ایم؛ تا در صورت تمایل به خرید بتوانند با تضمین اصالت و سلامت، گارانتی 18 ماهه، پرداخت در محل، ارسال سریع و بهترین قیمت، ثبت سفارش خود را انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا