مقایسه

ماشین لباسشویی ال جی بهتره یا سامسونگ

ماشین لباسشویی یکی از مهم ترین و ضروری ترین لوازم منزل است که در زمان و انرژی صرفه جویی های لازم را برای کاربران به دنبال دارد. از آنجایی که انتخاب ماشین لباسشویی خوب با قیمت مناسب یکی از اولویت های کاربران است، خرید آن را با حساسیت بیشتری انجام می دهند. امروزه برندهای بسیاری در بازار وجود دارد که بهترین ماشین لباسشویی ها را تولید می کنند. در بین آنها ال جی و سامسونگ به دلیل قیمت مطلوب و فناوری هایی که دارند به یکی از خوش فروش ترین ها تبدیل شده اند.
به همین جهت ما نیز در این مقاله به مقایسه ماشین لباسشویی ال جی و سامسونگ خواهیم پرداخت و می خواهیم بدانیم “ماشین لباسشویی ال جی بهتره یا سامسونگ؟” پس با ما تا پایان مطلب همراه باشید.

مقایسه لباسشویی ال جی و سامسونگ از لحاظ طراحی

اگر بخواهیم تفاوت ماشین لباسشویی ال جی و سامسونگ را از لحاظ ظاهری و طراحی بررسی کنیم قطعاً امکان پذیر نیست. چرا که هر دو برند زیبایی و طراحی خاص خود را دارند. ال جی و سامسونگ در کنار کیفیت بالایی که ارائه می دهند توجه ویژه ای را نیز به بخش طراحی لباسشویی های خود داشته اند، به طوری که این طراحی به تناوب مدل ها متفاوت بوده است. ولی چیزی که در این بین ثابت بوده، زیبایی و مدرن بودن طراحی لباسشویی های این دو برند کره ای است.
اما اگر بخواهیم میانگین نظرات کاربران در مورد تفاوت لباسشویی ال جی و سامسونگ را بگیریم، می توان گفت با وجود اینکه الجی ماشین لباسشویی در رِنج بالاتری دارد اما توانسته محبوبیت بیشتری را در بین کاربران داشته باشد.

مقایسه لباسشویی ال جی و سامسونگ از لحاظ طراحی

بررسی مصرف انرژی در مقایسه لباسشویی سامسونگ و ال جی

مصرف انرژی یکی از مؤلفه های مهم در انتخاب و خرید لباسشویی است که کاربران باید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشند. با این حال اگر بخواهیم مطلع شویم که آیا بهینه سازی مصرف انرژی لباسشویی سامسونگ یا ال جیبهتر است، باید گفت لباسشویی های ال جی به سیستم Steam Direct Drive مجهز هستند که تا 21% در مصرف انرژی آب و برق صرفه جویی می کنند. لباسشویی های ال جی به سبب اینکه از نوع گیربکسی یا همان بدون تسمه هستند، میزان آب و برق کمتری را به نسبت لباسشویی های سامسونگ مصرف می کنند.
لباسشویی های سامسونگ برای شستشوی هر چرخه به حدود ۵۰ لیتر آب نیاز دارند که در این بخش می توان گفت که لباسشویی های ال جی عملکرد بهتری را دارند. البته که عنوان کردن برتری ال جی به معنی پر مصرف بودن لباسشویی های سامسونگ نیست چرا که لباسشویی های سامسونگ نیز همانند ال جی برچسب Energy Star را دارا هستند که کم مصرف بودن لباسشویی های سامسونگ را ثابت می کند. البته امروزه بوش برای ماشین لباسشویی های خود قابلیت ها و فناوری هایی را طراحی کرده که سبب شده تا لباسشویی بوش آلمان به نسبت ماشین لباسشویی های این دو برند مصرف انرژی بسیار کمتری داشته باشد.

مقایسه لباسشویی ال جی و سامسونگ از نظر مصرف انرژی

کیفیت شستشو در لباسشویی مارک ال جی بهتره یا سامسونگ

از اصلی ترین و مهم ترین بخش های هر لباسشویی، عملکرد آنها در نحوه شستشو است. ماشین لباسشویی سامسونگ جدید و ال جی نیز دارای تمایزاتی در شستشو هستند که سبب تفاوت تکنولوژی ساخت ال جی و سامسونگ شده است. به عنوان مثال ماشین لباسشویی ال جی دارای برنامه های شستشویی همچون Turbo Wash، Montion6، Add Wash است که هر کدام به نوعی بهترین خروجی را برای کاربر در پی خواهند داشت. البته ماشین لباسشویی سامسونگ نیز دارای تکنوولوژی های خاصی همچون EcoBubble، Esy Iron است که می تواند لباس هایی کاملاً تمیز و یکدست را به کاربران خود هدیه دهد.

مقایسه لباسشویی ال جی و سامسونگ از لحاظ کیفیت شستشو

مقایسه ال جی و سامسونگ از لحاظ خشک کردن لباس

” ماشین لباسشویی ال جی بهتره یا سامسونگ” اگر میزان خشک شدن لباس ها در لباسشویی برای شما نیز مهم است، پیشنهاد ما ماشین لباسشویی ال جی است. سامسونگ فناوری Sensor Dry را برای خشک کردن لباس پس از شستشو در ماشین لباسشویی های خود طراحی کرده است که می تواند فرایند خشک کردن را به بهترین شکل ممکن برای افراد به دنبال داشته باشد. اما فناوری Dry در ماشین لباسشویی ال جی به این شیوه عمل می کند که با اندازه گیری میزان رطوبت چرخه خشک کردن را انجام می دهد.
البته ال جی در برخی از مدل محصولات خود از قابلیت جداگانه خشک کن استفاده کرده است که بیشتر در لباسشویی 10 کیلویی الجی به چشم می خورد. این نوع از لباسشویی ها دارای یک مخزن در قسمت پایین لباسشویی هستند که کاربران می توانند به طور جداگانه لباس های خود را در این قسمت خشک کننند. با توجه به کارایی این فناوری می توان یکی از بهترین ماشین لباسشویی ال جی مدلی است که از قابلیت خشک کن جداگانه بهره برده است.

مقایسه لباسشویی ال جی و سامسونگ از لحاظ خشک کن

 تفاوت ماشین لباسشویی سامسونگ و ال جی از نظر قیمت

تفاوت قیمت می تواند به عنوان مقایسه لباسشویی سامسونگ و ال جی تلقی شود. بهره مندی لباسشویی ال جی به جدید ترین فناوری های روز سبب تحت تأثیر قرار دادن آن شده است. در مقابل ماشین لباسشویی سامسونگ نیز به جدیدترین تکنولوژی روز مجهز شده است اما با این تفاوت که لباسشویی سامسونگ با قیمت بسیار مقرون به صرفه ای در اختیار کاربران قرار گرفته است. البته بالا بودن قیمت لباسشویی ال جی به منزله عملکرد بهتر ماشین لباسشویی های این برند به نسبت محصولات سامسونگ نیست.
زیرا که سامسونگ نیز از پیشرفته ترین فناوری ها و تکنولوژی ها در ماشین لباسشویی های خود بهره برده است. از آنجایی که ال جی در لباسشویی های جدید از موتور گیر بکسی استفاده کرده است، شاید یکی از دلایل افزایش قیمت لباسشویی ال جی این موضوع باشد که به نوعی موجب شده تا کاربران نیز با این سؤال که ماشین لباسشویی ال جی بخریم یا سامسونگ؟ مواجه شده اند.

مقایسه لباسشویی ال جی و سامسونگ از نظر قیمت

 نظر کاربران در ارتباط با ماشین لباسشویی ال جی و سامسونگ

بدون شک دیدگاه و نظر کاربران در مورد ماشین لباسشویی سامسونگ و ال جی متقاوت است. به نظر شما ماشین لباسشویی ال جی بهتره یا سامسونگ ؟ در پاسخ می توان گفت هر کدام از این برندها به دلیل برخورداری از فناوری ها و امکاناتی که دارند توانسته اند رضایت مشتریان خود را جلب کنند. اما با توجه به متنوع بودن تکنولوژی و قابلیت های ماشین لباسشویی ال جی، به نظر می آید که کاربران تمایل بیشتری به خرید لباسشویی از برند ال جی دارند.

مقایسه لباسشویی ال جی و سامسونگ از نظر کاربران

خرید بهترین لباسشویی ال جی و سامسونگ اصل کره از آترین پلاس

ال جی و سامسونگ دو مارک اصلی و بین المللی هستند که با توجه به برترین متُد روز طراحی و عرضه شده اند و به همین دلیل تواسته اند نام و نشانی را برای خود کسب کنند. با توجه به محبوبیت و کارایی ماشین لباسشویی های این دو برند، ما نیز در فروشگاه آترین پلاس مجموعه ای از بهترین لباسشویی ال جی و سامسونگ را برای مشاهده در اختیار مشتریان خود قرار داده ایم تا در صورت تمایل بتوانند با تضمین اصالت، ضمانت برگشت، پرداخت در محل، ارسال سریع و بهترین قیمت، بتوانند ثبت سفارش خود را ثبت کنند. در صورت نیاز به هر گونه مشاوره در خصوص نحوه خرید یا مشخصات کالا می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و پاسخ دهی لازم را دریافت کنید.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. با سلام و خسته نباشید
    مرسی از مقاله خوبتون ولی من یه سوال مهم داشتم
    به دنبال خرید لباسشویی برای تکمیل جهیزیه خودمم و موندم که چه برندی رو انتخاب کنم؟ بوش؟ال جی؟ سامسونگ؟
    کدوم بهتره و چه مدلی رو پیشنهاد میکنین؟ لطفا جواب بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا