مقایسه

تفاوت تلویزیون مصر و کره

امروزه برند های متنوعی در ساخت تلویزیون فعالیت می کنند که نتیجه ی آن وجود تلویزیون های مختلف با کیفیت های متفاوت در بازار شده است. اما یکی از نکاتی که امروزه برای تمامی خریداران تلویزیون به صورت علامت سوال درآمده مونتاژ آنها می باشد که این موضوع در تلویزیون های ال جی و سامسونگ بیشتر به چشم می خورد و ما نیز به همین سبب در این مقاله می خواهیم به این سوال جواب کاملی را بدهیم و شما را با تفاوت تلویزیون های مصر و کره بیشتر آشنا سازیم به طوریکه دیگر در هنگام خرید تلویزیون دغدغه ای بابت این موضوع نداشته باشید و اشراف کاملی را بر این مسئله داشته باشید.

تفاوت تلویزیون مصر و کره

شاید برای هر خریداری این مسئله پیش آمده باشد که با آگاهی از مونتاژ مصری بودن تلویزیون مد نظر خود، از خرید آن منصرف شده باشد و در وهم و خیال خود تصور کرده باشد که این تلویزیون به سبب اینکه مونتاژ مصر است قطعا از کیفیت پایین تری برخوردار است و یا حتی به درجه ای برسد که نسبت به اصلی بودن آن نیز دچار شک و تردید شود.

در مورد این مسئله باید حق را به خریدار دارد چرا که خریدار هیچ گونه اشرافی را بر این موضوع ندارد و آگاهی ای نسبت به تفاوت های تلویزیون مصر و کره ندارد. اما هر گونه از این دسته تصوراتی که در اذهان شما به وجود آمده است مطابقتی با اصل این موضوع ندارد. پس تفاوت تلویزیون مصر و کره در چه چیزی است؟ بله قطعا این سوالی است که می خواهید هر چه زودتر به جواب آن دست یابید و جواب این سوال نیز در دو مورد 1-پرداخت مالیات و هزینه ارسال 2-ساخت قطعات خلاصه می شود که مختصرا هر دوی آنها را بیان خواهیم کرد.

پرداخت مالیات و هزینه ارسال

مونتاژ تلویزیون در مصر به دلایل و هدف های خاص خود صورت می گیرد و برندهایی همچون ال جی و سامسونگ تلویزیون های خود را در مدل های خاصی با مونتاژ مصر تولید می کنند که از مهم ترین دلایل آنها پرداخت مالیات و هزینه ارسال می باشد. به این معنی که برندهای ال جی و سامسونگ برای پرداخت مالیات و هزینه ارسال کمتر، تلویزیون های 49 اینچ به پایین را در کشور مصر مونتاژ و تولید می کنند. اما شاید برای شما سوال باشد که چرا فقط تلویزیون های 49 اینچ به پایین با مونتاژ مصر به بازار عرضه می شوند.

مقاله مرتبط: بهترین تلویزیون دنیا

از دلایل اصلی این موضوع کاهش نرخ تلویزیون می باشد چرا که کسانی که خواهان و خریدار تلویزیون های 49 اینچ به پایین هستند در واقع مایل به پرداخت مبلغ های بالایی نیستند و چنانچه این تلویزیون ها مغایر با قیمت میانگین سایر برندها باشد قطعا سبب منصرف شدن خریدار از خرید تلویزیون خواهد شد و در مقابل نیز تلویزیون های بالای 49 اینچ به سبب اینکه خریدار حاضر به پرداخت مبلغ بالایی است قطعا می تواند هزینه ی افزود شده مالیات را نیز پرداخت کند.

ساخت قطعات

تلویزیون هایی که با مونتاژ مصر به بازار عرضه می شوند از نظر ساخت و کیفیت قطعات هیچ گونه تفاوتی با تلویزیون هایی که مونتاژ کره هستند، ندارند. در واقع تلویزیون هایی که در مصر مونتاژ می شوند تمامی قطعات آنها در کره ساخته شده و فقط در مصر آن را سرهم و مونتاژ می کنند و همانطور که ذکر شد این امر در جهت متحمل شدن هزینه های کمتر صورت می گیرد.

کیفیت تلویزیون سامسونگ ساخت مصر

همانطور که در پاراگراف های بالا اشاره کردیم برخی از مشتریان در هنگام خرید تلویزیون سامسونگ به محض اطلاع از مونتاژ آن (مصر) از خرید تلویزیون منصرف می شوند و در تصورات خود این گونه فکر می کنند که این تلویزیون به سبب آن که مونتاژ مصر است پس باید گفت که تقلبی است در حالی که چنین چیزی کاملا با اصل این موضوع مغایرت دارد که در پاراگراف های بالا نیز به طور کاملا واضح دلایل مونتاژ تلویزیون های سامسونگ در مصر را بیان کرده ایم.

مقاله مرتبط: راهنمای تست تلویزیون

برخی تلویزیون های سامسونگ که مونتاژ مصر هستند از نظر کیفیت و ساخت قطعات با تلویزیون هایی که مونتاژ کره هستند هیچ گونه تفاوتی ندارند و مونتاژ مصر بودن دلیلی بر تقلبی بودن یا پایین بودن کیفیت تلویزیون های سامسونگ نمی باشد چرا که سامسونگ برای متمحل شدن هزینه های کمتر در برخی از مدل ها، این عمل را انجام داده است.

کیفیت تلویزیون سامسونگ ساخت مصر

کیفیت تلویزیون ال جی ساخت مصر

ال جی از دیگر برند هایی است که برخی از مدل های خود را با مونتاژ مصر به بازار عرضه می کند تا تلویزیون های خود را با قیمت های نازل تر و در عین حال با همان کیفیت تلویزیون هایی که ساخت کره هستند به بازار عرضه کند و به فروش برساند و همچنین خریداران بیشتری را به خرید محصولات خود سوق دهد. قابل ذکر است که کیفیت تلویزیون ال جی ساخت مصر، از نظر ساخت قطعات و کیفیت آنها با تلویزیون ال جی ساخت کره هیچ گونه تفاوتی ندارند.

تفاوت تلویزیون ال جی مصر و کره

از سال 2018 به بعد تلویزیون های ال جی سری 7 به پایین نیز در سایزهای 55 اینچ به پایین تر با مونتاژ مصر، لهستان و مجارستان نیز در دست تولید قرار گرفته اند و در مقابل نیز تلویزیون های سامسونگ از 2018 و بیشتر از سال 2019 به بعد با مونتاژهای مصر، اسلواکی، مجارستان و لهستان در سایزهای 55 و 65 به بالا نیز تولید شده اند.

سخن آخر

در هنگام خرید تلویزیون سامسونگ و خرید تلویزیون ال جی، مونتاژ نمی تواند دلیلی بر تقلبی بودن یا پایین بودن کیفیت و ساخت قطعات تلویزیون باشد و همانطور که ذکر شد این امر با هدف کم تر کردن هزینه های مالیات و ارسال انجام می گیرد. در آخر نیز چنانچه شما با خواندن این مقاله هنوز به پاسخ سوال های خود در مورد تفاوت تلویزیون مصر و کره دست نیافته اید می توانید نظرات خود را در دیدگاه کاربران عنوان کنید تا مشاوران و کادر فنی فروشگاه اینترنتی آترین کالا پاسخگوی سوالات شما باشند.

نوشته های مشابه

135 دیدگاه

  1. باعرض سلام وخسته نباشید من یه سوال داشتم من یه تلویزیون ال ای دی ال جی ۳۲ اینچ خریدم ساخت کره است مدلش lf۵۵۰utaاست میخواستم ببینم که آیا این تلویزیون ها قابلیت ظبط برنامه روی فلش راداردیا نه متشکرم اگه جواب بدهید

  2. سلام با این توضیحات تلوزیونهای ۴۹اینچ به بالا مونتاژ مصر تقلبی هستن یعنی هم چین تلوزیونی وجود ندارد؟؟؟

    1. سلام .
      هرچند مدت یکبار این مونتاژ ها تغییر میکنند .
      به عنوان مثال الان تلویزیون های ال جی 55 اینچ سری 7 به پایین هم مونتاژ کشور های مصر – مجارستان – لهستان هستند – و همچنین تلویزیون های سامسونگ تا 65 اینچ هم مونتاژ مصر – مجارستان – اسلواکی و … هستند .

    1. سلام .
      شما یک ps4 رو با یک کابل HDMI متصل کردید ؟
      اگر با کابل HDMI هست این هیچ ربطی به مصری و کره ای بودن دستگاه نداره .
      در غیر اینصورت سوال تون رو واضح تر بپرسید تا همکارانم راهنمایی تون کنند

  3. سلام تلویزیون ال ای دی ال‌جی 43 اسمارت فرکی خریدم می خواستم بدونم که اصل هستش یا ن مدل 43uk6300pvb……madebylgelectronics

    1. سلام .
      مدل 43uk6300 جزء مدل های اصلی هست ولی اینکه شما همین رو بهتون داده باشند مهمه !

      نه اینکه یک مارک متفرقه باشه در کارتن مدل اصلی

      1. چطوری باید بفهمم اصل هست اگ عکس کارتن با پشت ال سی دی ال‌بفرستم خودتون تشخیص بدیم شماره هست که پیام بدم به شما نگاه کنید

  4. وقت بخیر . سوال آقای مهران در مورد اصل بودن خرید TV ۴۳ LG و پاسخ آقای یاوری در مورد احتمال دادن مارک متفرقه در کارتن اصل LG مرا شگفت زده و مبهوت کرده و البته کمی هم هراسان … چرا که من هم قصد خرید TV دارم و چند روزیست تحقیق میکنم که چه مارکی و چه مدلی خرید کنم که با این قیمتهای بالا پس از مدتی مرا دچار مشکل نکند … حدود ۱۴ ساله که یه LG 43 اینچ دارم و تا کنون هیچ مشکلی نداشته است یکسال پیش سامسونگ ۵۰ منحنی خریداری کردم که بعداز ۷ ماه یه خط وسط صفحه افتاد و کارشناس سامسونگ گفت که پنل شکسته و پنلش هم نیست برای تعویض اگر هم باشد حدود ۶ میلیون هزینه است و الان هم در انباری افتاده و البته حقیقتا هیچ ضربه ایی به پنل نخورده بود مگر اینکه من ۵۸ ساله در خواب و نیمه شب ، در سالن پذیرایی ویلای شمال ، فوتبال بازی کرده باشم … هرگز قبول نکردم و نخواهم کرد که ایراد پنل TV من از خارج ایجاد شده بود . هرگز ).( در حقیقت این مشکل از داخل خوده TV ایجاد شده ولی قبول نکردن و شامل گارانتی نشد و من دیگر هرگز سامسونگ نخواهم خرید بخصوص اگر سام سرویس گارانتی کرده باشد . هرگز *** حالا من چه مارک و مدلی تهیه کنم که تقلبی نباشه و . دارای گارانتی متعهد و واقعی باشه ؟؟؟ ۴۹ یا ۵۰ اینچ ( تشکر میکنم برای وقتی که گذاشتید و راهنمایی که خواهید داشت ) شاد وتندرست باشید

    1. سلام .

      بنده پیشنهاد میکنم برای دریافت یک مشاوره خوب و دقیق وانتخابی مطمئن با شماره های زیر تماس بگیرید

      08734259379
      08734259380

      09129407012
      09129407013

  5. سلام . تلویزیون سامسونگ 49RU7100 ساخت نصر رو خریده ام اما کنترل و منو اونی نیست که تو سایت شرکت سامسونگ هست الان یه آپدیت جدید هم تو سایتش برای این تلویزیون هست که موندم آپدیت کنم یا نه میشه یه راهنمایی بفرمائین.

    1. سلام .
      اولا هیچ وقت آپدیت ها رو عقب نندازید و هر آپدیتی اومد اقدام کنید .

      در رابطه با کنترل هم باید عرض کنم خدمتتون که باید دقیقا مشابه سایت سامسونگ باشه اگر اینطوری نیست به شماره ی زیر در واتساپ عکس دستگاه و کنترل رو بفرستید تا اصالت دستگاه تون چک بشه :

      09129407012

  6. ببخشید من میخوام تلویزیون سامسونگ مدل n5370 بگیرم میخوام بدونم خوبه چطور بفهمم تقلبی نیست و اینکه dvbs داره میگن ?

    1. سلام .

      بله مدل N5370 رسیور دار هست

      پیشنهاد میکنم برای دریافت مشاوره و خرید امن با شماره های زیر در تماس باشید

      08734259380
      09129407012

  7. سلام من تلویزیون ال جی مدل 49un7340 pvc بدون گارانتی خریداری کردم میخاسم بدونم اصلی هستش یا ن چیکا باید کنم؟ کارتن تلويزيون رنگی هستش… بعد یکسری از دوستان میگن تی وی ساخت مصر عمر کوتاه و کیفیت پایین هستش آیا این بحث صحت دارد؟؟؟ من این تی وی واسه جهیزیه گرفتم الان طبق این ادعاها دو دل شدم همچین ب دلم نمیفته

    1. سلام .

      تلویزیونی که شما خریدید درسته مونتاژ مصر هست – اما قطعات کره ای روش سوار هست

      با خیال راحت ازش استفاده کنید و مطمئن باشید هیچ تفاوتی با کره ای ندارد و دارای بهترین کیفیت هست

      و همچنین فقط کافیه به این فکر کنید : که آیا شرکتی به بزرگی ال جی برای سود چند دلاری یکسری از قطعاتش رو با کیفیت کمتر میزنه ؟ و یک کارخانه و خط تولید جدا راه می اندازه که اعتبار خودشو از بین ببره ؟؟!!

  8. سلام وقتتون بخیر
    من تصمیم دارم ال جی 49 اینچ بخرم از کجا باید بدونم اصل یا نه و اینکه الان میگن ساخت کره تو بازار نیست و اکثرا مصر هستند و اینکه کدوم مدل بهتر هست؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  9. با سلام من تلوزیون سامسونگ 43n5300 اسمارت خریدم میخواستم بدونم این تلوزیون، تلوزیون اصلی و با کیفیت هست یا تلوزیون جالبی نیست؟ اخه وقتی اول روشنش میکنم تا یک دقیقه یک مقدار کنده!!!! در حالی که تلوزیون قبلیم الجی بود اینطوری نبود آیا تلوزیونش اصلی نیست یا مشکلی نداره و در کل این تلوزیون در چه رده ای قرار میگیره و چه انتظاری باید ازش داشت

  10. سلام وقتتون بخیر
    من مخام یه تلویزیون ال جی 49 بخرم میشه راهنمای کنید ک چطوربفهمم ک منتاژ مصره یا کره لطفاً راهنمای کنید ممنون

  11. سلام.اخیرا میخواستم الجی مدل 49un7340بخرم،اما یک مهندس الکترونیک که تعمیرکار خبره تلویزیون است گفت تلویزیون الجی بعداز2018دارای پنل ضعیف ، کیفیت پایین است.حتی رنگ کارتن تی وی های مصری و لهستانی و…با نمونه کره ای متفاوت است.در بازار هم تی وی الجی فورکی 2018، 43 اینچی 15میلیون است درحالیکه تی وی الجی فورکی 2020، 49اینچی10500 قیمت دارد.اولی با دلار 4هزار تومنی وارد شده و دومی با دلار 30 هزارتومنی.نظر شما چیست. ایا بخرم یا نه.

  12. سلام خسته نباشید.من میخوام تلویزیون ۵۵ اینج سامسونگ ساخت مصر بخرم.نحوه ی تشخیص درست بودن منتاژ رو برام راهنمایی کنید. باتشکر

  13. سلام .وقت بخیر من یه تلویزیون ۶۵اینچ مونتاژمصر خریدم مدلUE65TU7100UXCEمیخواستم بدونم اصل هستش یا ن

    1. سلام .

      این مدل تلویزیون اصلی هست ولی برای سال 2015 هست !
      تقریبا 6 سال قبل تولید شده .
      اگر به عنوان نو (آکبند – تازه) خریدید صد در صد یا اصلی نیست و یا کارکرده ست

  14. سلام و ممنون از کمکتون
    این مشخصات کمک نمی کنه به اصلی یا غیر اصلی بودن
    43UF7600-TB-AMQYLH کد
    سریال 654FSHT15818

  15. سلام وقت بخیر نظرتون در مورد lg 50 um 751 چی هست این مدل اصل هست یا مونتاژ آخی اون قبلی رو عوض کردم

  16. سلام
    وقت بخیر
    من میخوام تی وی سامسونگ بخرم مدل تی و
    Tu8500
    میخواستم ببینم اصل هست ؟
    واینکه کلا بین سامسونگ وال جی وسونی کدوم بهتره

    1. سلام
      وقت شما هم بخیر
      مدل tu8500 اصلی هست
      پیشنهاد میکنم برای دریافت یک مشاوره عالی با شماره های زیر تماس بگیرید :

      09129407012
      09129407013
      08734259379
      08734259380

  17. سلام.دو مدل ال ای دی اسمارت ۵۵ اینچ رو انتخاب کردم واسه خرید.اولی 55اینچLg
    Model : un7100 و دومی 55اینچ tu7000 سامسونگ پیشنهاد شما چیه و اینکه فروشنده گفت جفتش کره ای ان .چطور بفهمیم که کالا اصله یا خیر

  18. سلام من یه ال ای دی اجی ۵۰ اینچ مدل ۷۴۵۰ خریده ام میخوام بدونم اصل هست یانه کارتنش رنگ جگری ممنون میشم از راهنمایتون

  19. سلام من یه ال ای دی اجی 50 اینچ مدل 7450 خریدم کارتنش رنگ جگری میخوام بدونم اصل کره هست یا تقلبی ممنون میشم از راهنمایتون

  20. سلام خسته نباشید من میخوام یکدستگاه ال جی ۵۵اینچ مدل نانوسل ۸۰ساخت اندونزی که هم برچسب پشت تلویزیون made in اندونزی چسبیده وهم کنار کارتن باخط ریز ساخت اندونزی رو زده بعدارنگ کارتن هم قهوهای کم رنگ با مشکی ترکیب شده لطفا راهنمایی کنید ساخت اندونزی اصلیه اطمینان کنم بخرم یا نه ممنون از شما

  21. سلام من میخواستم سامسونگ 55اینچ مدل tu8000رو بخرم که مونتاژ مصرهست و 2020هم هست.این مدل اصلِ؟نمیدونم بخرم یانه به نظر شماخوبه ؟و مشکلی نداره و اصل هست ؟

    1. سلام

      تلویزیون سامسونگ Tu8000 یک مدل ارجینال هست ولی اینکه اونی که شما میخرید همین باشه ،مشخص نیست
      باید سعی کنید از یک جای معتبر خرید تون رو انجام بدید .

  22. وقتتون بخیر، tu8000 سامسونگ رو خریداری کردیم، از کجا بفهمم ساخت مصره یا امارات؟ کیفیت کدوم بهتره؟!

  23. 55un8060 LG راخریدم فروشنده گفته اصل کره است ولی سریال نامبر برچسب پشت تلویزیون با سریال نامبری که در قسمت setting درج شده فرق داره آیا تقلبیه؟؟؟ترو خدا یکی راهنمایی کنه.ممنون

  24. من تلویزیون ال جی مدل un7340 رو حدود یک ماه پیش خریدم،از تصویرش راضی هستم،فقط از نمایندگی ال جی پرسیدم گفتند تلویزیونی که از بانه میاد ولتاژ برقش چون تو مصر ۱۱۰ هستش به تی وی آسیب میرسونه،به نظر شما درست گفته؟

  25. سلام.تو توضیحات نوشتین که مصر سامسونگ زیر ۴۹ اینچ مونتاژ میکنه.یعنی هر تلویزیون بالای ۴۹ اینچ که روش نوشته باشه ساخت مصر تقلبیه؟

  26. سلام من یک تلویزیون tu8500 55 خریدم پشتش زده چین بعد از اسلواکی است این اصل هست ممنون میشم پاسخ بدید ?

  27. سلام.میخام یه tv55بگیرم بین الجی مدل 7240منتاژمصروسامسونگtu7000منتاژ چین مرددم لطفا راهنمایی خواستم ازتون کدوم بهتره

  28. سلام وقت بخیر، میشه راجع به مونتاز اندونزی هم توضیحاتی بدید؟ من میخام تلویزیون ۴۹nano80 خریداری کنم که مونتاژ اندونزی میباشد و میخاستم بدونم مونتاژ اندونزی مشکلی نداره

    1. سلام
      وقت شماهم بخیر

      هیچ یک از تلویزیون های مونتاژی ایرادی ندارند
      شما میتوانید برای داشتن یک خرید مطمئن با شماره های زیر تماس بگیرید :

      09129407012
      08734259380

  29. باسلام وخسته نباشید میخواستم بدونم کیفیت تصویر تی وی مونتاژ مصر سایز ۵۵با ۵۰ فرق دارند یانه میخواستم برای خرید راهنماییم کنید

  30. سلام، پنل تلوزیون سامسونگ ۴۹ سری هفت (۷۱۰۰ ) بنده بدلیل خوردن ضربه شکسته آیا امکان تعویض وجوده داره و قیمت پنل جدید چقدره،ممنون

  31. سلام وقت بخیر، من قصد خرید تلویزیون 49nano80رو دارم میخواستم بدونم از بابت اینکه این تلویزیون قاب دور نداره امکان آسیب به پنلش هست؟
    میشه یه تلویزیونی معرفی کنید که همه خصوصیات nano80 رو داشته باشه ولی قاب دور پنل هم داشته باشه و حتما الجی هم باشه…

  32. سلام من LED
    سامسونگ ۵۰ مدل TU7000خریدم فورکی و کریستال و اسمارت هست فروشنده گفت ساخت مصر هستش از کجا مطمئن بشم؟؟

  33. سلام ، ببخشید من میخوام تلوزیون ۶۵ سامسونگ مدل tu7000ساخت کشور مصر رو بخرم ،تماس گرفتم بافروشگاه گفت هم مصری دارم هم سفارش اروپا گفتم چه فرقی داره گفت کیفیت اروپا بالاتره چون ساخت ویتنام ومجارستان هست و بع خاطر همین ۱.۵ قیمتش بالاتر از مصری بود ،میخواستم ببینم چه فرقی میکنناینا،والا منو به شک انداخت که چیه جریان ، میشه راهنماییم کنید که چی خرید کنم

  34. سلام.تلوزیون ال جی مدل55um7340pvaدارم ایا امکان ویروسی شدن از فلش هست و ممکنه با ریست رفع عیب بشه.ممنون

  35. سلام من تلویزیون ال جی مدل 55um7340گرفتم مونتاژ مصر اصله یا نه ممنون میشم کمک کنین

  36. سلام وقت بخیر بنده یک دستگاه ال ی دی سامسونگ ۴kمدل Tu7000u که ۵۰ اینجه رسیور داره میگن‌از رسیورش استفاده نکنید
    ممکنه یکی از قطعه هاش
    فشار بیاد بهش بسوزه
    و تلویزیون دیگه روشن نشه
    و اون قطعه هم تو ایران موجود نیست تلویزیون هم دیگه درست نمیشه
    آیا این حرف درسته اصلا تلویزونهای رسیور دار اصلا
    یا تقلبی

  37. وقتی تیغ ژیلت ساخت مصر انقدر بی کیفیته بنظرتون باید باور کنم تلویزیون ساخت مصر کیفیتش با بقیه فرق نداره مثل این هست که بگی پژو فرانسه با ایرانخودرو یک کیفیت دارن

  38. سلام ببخشید میخواستم بدونم قیمت تلویزیون سامسونگ 49اینچ مدل 5370 ماهواره دار چند است من یک دستگاه تلویزیون در این مدل خریدم فروشنده گفت 4k است اومدم دفترچه رو نگاه کردم دیدم نیست لطفاً قیمت رابفرمایید ومن بااو فروشنده چیکار کنم نزدیک دو ماه هست که خریده ام باتشکر.

  39. سلام خسته نباشید میخواستم بدونم تلویزیون ال جی 49UN71006LB.ADGLLJD
    پشتش زده مد این اندونزی اصلی هستش یا خیر

  40. با سلام
    من امروز یه تی وی ۶۵ اینج سری ۸ تی یو ۸۵۰۰ خریدم گفتن مونتاژ مصر هست به شک افتادم که نکنه یدفعه خوب نباشه لطفا شک ما رو توضیح بدین

    1. سلام

      مدلی که اعلام فرمودید اصلی هست و مشکلی هم ندارد

      مونتاژ یک کشور دیگر بودن دلیلی بر خوب بودن یا نبودن نیست

      و از این بابت دغدغه نداشته باشید

  41. سلام من یک تلوزیون الجی50اینچ7300خریدم که فروشنده گفت اصل مونتاژ کره است و2020 ولی وقتی سرچ کردم بعدا متوجه شدم 7300سال تولیدش2019است؟ و حالا قبل از اینکه تلوزیونو تحویل بگیرم مرددم. لطفا راهنماییم کنید آیا سال تولید خیلی مهمه تو خرید یا تولید2020هم داریم که من اطلاع ندارم. چون از چند جاهم که پرسیدم همه به اتفاق گفتن اصلا7300نداریم و در عوض49un7340hsj

  42. سلام از هرجا پرسیدم گفتن الجی50اینچ7300نداریم و در عوض 49اینچ7304 را پیشنهاد دادن لطفا راهنماییم کنید. آیا اگر 7300 باشه قیمتش با 7340 برابره یا فرق داره؟

  43. سلام من یک تلوزیون 50اینچ الجی7300خریدم بنا به گفته فروشنده اصل مونتاژ کره سال تولید2020. ولی بعدا سرچ کردم که اصلا50اینچ7300 تولید2019 هستش و آیا 2019 یا 2020 بودن خیلی مهمه ؟و از چند جا هم پرسیدم گفتن همچین مدلی تو بازار نیست و مدل7340را که مونتاژ مصره به من پیشنهاد دادن. لطفا راهنماییم کنید اگه اصل کره2020 است مدلش چیه؟ آیا اگر ۷۳۰۰ باشه قیمتش با ۷۳۴۰ برابره یا فرق داره؟
    و در کل کدومش بهتره در شرایط قیمت برابر اگه باشه؟

  44. سلام تلویزیون الجی
    43lk5500
    اصل کره است یا اینم مونتاژ کشورهای دیگه است
    قابلیت اتصال گوشی به صورت مستقیم داره یا باید از رابط وای فای ای متصل شد ؟؟؟

  45. من یه تلویزیون 65 اینچ میخوام
    به نظرتون سونی بگیرم یا سامسونگ
    ترجیحا برای بازی هم باشه
    هوشمند کامل میخوام

  46. کلا جنس مونتاژ مثل خود جنسی ک تو کشورش زده میشه نمیشه . مثال اولش نیروهاشه ک جز مهمترینشونه از سر هم کردن جنس تا بررسی کیفیت . بعدشم وقتی مونتاژ میشه یکم از کوتاهیا از گردن شرکت اصلی کم میشه . کلا هر نوع برند تو خود اون کشور ک سازنده اون برند هست ساختش یک چیز دیگس

    1. نه این موضوع واقعا از نظر علمی و فنی مورد تایید نیست !

      مونتاژ در کشور های دیگر توسط خود اون شرکت صورت میگیره اما با نیروی های بومی و هیچ تفاوتی در کیفیت ندارد

  47. سلام وقت بخیر من میخوام سامسونگ ۵۵اینچ TU8300 خریداری کنم آیا این محصول اصلش موجود هست و ممکنه خواهش کنم فروشگاه معتبر برای خرید محصول اصلی به من معرفی کنید با ضمانت اصل بودن سپاس

  48. سلام من تلویزیون ۴۳ اینج ال جی اسمارت گرفتم فروشنده به من کره داده ولی احساس میکنم مصر هس از کجا دقیق بدونم اینو ؟؟

  49. سلام و ارادت اقا من یک تلوزیون ال جی خریدم که منو فارسی نداره ایا امکان افزودن منو فارسی هست
    و صفحه کلید فارسی

  50. سلام و وقت بخیر
    توضیحاتتون خیلی عالی و جامع هستش، منم یه سوال دارم، بعضی از فروشنده‌ها میگن تلویزیون‌های جدید اگه قابلیت وصل شدن به گوشی رو داشته باشه و تصویر هم نشون بده برای بورد تلویزیون مشکل ایجاد میکنه، آیا این واقعیت داره یانه؟

  51. دوست عزیزی که گفتی جهزیه گرفتی مبارکت باشه .اصل اصل هست .قطعات کره ومونتاژ مصره .هیچ وقت نمیاد شرکت کره خودش رو بدنام کنه واعتبارش وبیاره پایین.به دلایلی که گفته شد .مالیت ونیروی کار ارزان .مونتاژ بعضی مدلا تو کشورهای دیگه مثل مصر مجارستان مونتاژ میشه یا تو اندوزی ومصر و…هم مونتاژ میشه…الان پدر من چند سالی ال ایدی ال جی ۴۷ اینج دارن از بانه گرفتن .خراب نشده اصلا مشکلی براش پیش نیومده .من خودمم ۴۳ ال ای دی سامسونگ مصر داره راضیم ازش اصل اصل هست.از نمایندش موقع نصب پایش وراه انداختنش پرسیدم .گفت اصله .قرار نیست که چون مونتاژ مصر هست واندونزی یا کشورای دیگه مثلا مالزی وروسیه اصل نباشه .قطعات کره ومونتاژ اون کشوراست وکیفیت هردو یکین .پس از جای معتبر بخرین واز فروشگاه حتی اگه از بانه هم میخرین .میزنن برق میدن پس یادتون باشه برق بزنن بدن.درضمن ساخت هر کجاست حتی هندم باشه اصله. پشتش میزنه مثلا مال من ۴۳ اینج ال ای دیم.ساخت مصر زدGMede by.SAMsung in EGYpT..دوستانوموفق باشین تو انتخابتون وبه سلامتی ازش استفاده کنیین

  52. دوست عزیزی که گفتی جهزیه گرفتی مبارکت باشه .اصل اصل هست .قطعات کره ومونتاژ مصره .هیچ وقت نمیاد شرکت کره خودش رو بدنام کنه واعتبارش وبیاره پایین.به دلایلی که گفته شد .مالیت ونیروی کار ارزان .مونتاژ بعضی مدلا تو کشورهای دیگه مثل مصر مجارستان مونتاژ میشه یا تو اندوزی و روسیه و…هم مونتاژ میشه…الان پدر من چند سالی ال ایدی ال جی ۴۷ اینج دارن از بانه گرفتن .خراب نشده اصلا مشکلی براش پیش نیومده .من خودمم ۴۳ ال ای دی سامسونگ مصر داره راضیم ازش اصل اصل هست.از نمایندش موقع نصب پایش وراه انداختنش پرسیدم .گفت اصله .قرار نیست که چون مونتاژ مصر هست واندونزی یا کشورای دیگه مثلا مالزی وروسیه اصل نباشه .قطعات کره ومونتاژ اون کشوراست وکیفیت هردو یکین .پس از جای معتبر بخرین واز فروشگاه حتی اگه از بانه هم میخرین .میزنن برق میدن پس یادتون باشه برق بزنن بدن.درضمن ساخت هر کجاست حتی هندم باشه اصله. پشتش میزنه مثلا مال من ۴۳ اینج ال ای دیم.ساخت مصر زدGMede by.SAMsung in EGYpT..دوستانوموفق باشین تو انتخابتون وبه سلامتی ازش استفاده کنیین

  53. دوست عزیزی که گفتی جهزیه گرفتی مبارکت باشه .اصل اصل هست .قطعات کره ومونتاژ مصره .هیچ وقت نمیاد شرکت کره خودش رو بدنام کنه واعتبارش وبیاره پایین.به دلایلی که گفته شد .مالیت ونیروی کار ارزان .مونتاژ بعضی مدلا تو کشورهای دیگه مثل مصر مجارستان مونتاژ میشه یا تو اندوزی و روسیه و…هم مونتاژ میشه…الان پدر من چند سالی ال ایدی ال جی ۴۷ اینج دارن از بانه گرفتن .خراب نشده اصلا مشکلی براش پیش نیومده .من خودمم ۴۳ ال ای دی سامسونگ مصر داره راضیم ازش اصل اصل هست.از نمایندش موقع نصب پایش وراه انداختنش پرسیدم .گفت اصله .قرار نیست که چون مونتاژ مصر هست واندونزی یا کشورای دیگه مثلا مالزی وروسیه اصل نباشه .قطعات کره ومونتاژ اون کشوراست وکیفیت هردو یکین .پس از جای معتبر بخرین واز فروشگاه حتی اگه از بانه هم میخرین .میزنن برق میدن پس یادتون باشه برق بزنن بدن.درضمن ساخت هر کجاست حتی هندم باشه اصله. پشتش میزنه مثلا مال من ۴۳ اینج ال ای دیم.ساخت مصر زدMede by.SAMsung in EGYpT..دوستانوموفق باشین تو انتخابتون وبه سلامتی ازش استفاده کنیین

  54. دوست عزیزی که گفتی جهزیه گرفتی مبارکت باشه .اصل اصل هست .قطعات کره ومونتاژ مصره .هیچ وقت نمیاد شرکت کره خودش رو بدنام کنه واعتبارش وبیاره پایین.به دلایلی که گفته شد .مالیت ونیروی کار ارزان .مونتاژ بعضی مدلا تو کشورهای دیگه مثل مصر مجارستان مونتاژ میشه یا تو اندوزی و روسیه و…هم مونتاژ میشه…الان پدر من چند سالی ال ایدی ال جی ۴۷ اینج دارن از بانه گرفتن .خراب نشده اصلا مشکلی براش پیش نیومده .من خودمم ۴۳ ال ای دی سامسونگ مصر داره راضیم ازش اصل اصل هست.از نمایندش موقع نصب پایش وراه انداختنش پرسیدم .گفت اصله .قرار نیست که چون مونتاژ مصر هست واندونزی یا کشورای دیگه مثلا مالزی وروسیه اصل نباشه .قطعات کره ومونتاژ اون کشوراست وکیفیت هردو یکین .پس از جای معتبر بخرین واز فروشگاه حتی اگه از بانه هم میخرین .میزنن برق میدن پس یادتون باشه برق بزنن بدن.درضمن ساخت هر کجاست حتی هندم باشه اصله. پشتش میزنه مثلا مال من ۴۳ اینج ال ای دیم.ساخت مصر زدMede by.SAMsung in EGYpT..دوستان موفق باشین تو انتخابتون وبه سلامتی ازش استفاده کنیین

  55. من تلویزیون سامسونگ ۴۳ اینچ TU8000 مونتاژ مصر گرفتم,متاسفانه کیفیت ساخت بسیار پایینه انگار اسباب بازی مونتاژ کردن زوار در رفته و آشغال

  56. سلام
    من تلویزیون ۵۵ ال جی nano80vpa خریدم
    فروشنده به من گفته بود مونتاژ اندونزی هست رو کارتونش هم اندونزی زده ولی مدل تلویزیون را تو گوگل سرچ کردم، زده مونتاژ مصر
    خواستم بدونم تو قسمت پردازشگر تلویزیون مصری ما نوشته a5 al processor4k ولی مونتاژ کشورای دیگه مثل اندونزی و همشون زدن quad core
    processor4k اینا چه فرقی باهم دارن؟؟
    خواهش میکنم جواب بدین تا اگه سرم کلاه رفته ببرم شکایت کنم.

  57. سلام و خسته نباشید ممنون از راهنمایی که انجام دادید فقط یه سوالی داشتم در مورد کدی که روی کارتون و پشت تلویزیون و منوی مخفی تلویزیون هست چطوری میتونیم از این طریق اصل بودن کالا رو تشخیص بدیم ?
    و اینکه تلویزیون ۵۵ ال جی ساخت محصر با توجه به این که شما گفتید از ۵۰ به پایین ساخت مصر اصلیه آیا ۵۵ اینچ هم اصلی هست?

  58. سلام خسته نباشید من یک تلویزیون55اینچ سامسونگ خریده ام که مدل آن 2019میباشد و شماره سریال تلویزیون با پشت آن یکی نیست در ضمن شماره سریال پشتUE55nu7900auxrqمیباشد ومال جلو روی صفحهue55ru7402uxxhمیباشد و فروشنده میگه سری8وسال2021میباشد ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. منم این مشکل دارم خوشحال میشم بتونیم به همدیگه کمک کنیم واتس اپ پیام بدین
      ۰۹۳۷۹۲۲۴۳۷۷

  59. سلام تلویزیونlED اسمارت سامسونگ ۴۹ اینچ مدلm5875 فروشنده میگه کره ای اصله ایا صحت داره واین مدل برای چه سالیه در صمن این تلویزیون خانگی هست میخوام بخرم

  60. سلام
    تلویزیون من سامسونگ55ur7440اینچ هستش هر کاری کردم ب منو فارسی تبدیل نشد حتی تو منو مخفی هم ب فارسی تبدیلش کردم ب جز چند مورد کوچیک بقیه تنضیمات هنوز انگلیسی
    ریستارت زدم همین جوریه لطفا کمک کنید

  61. سلام ببخشید ما یه ال ای دی الجی 43اینچ uf7600 خریدیم ولی انگار یه تلوزیون دیگست آرم ال جی دستی چسبوندن روش کامل کنده میشه ایا همه همینجورن یا یه تلوزیون دیگه به جای الجی به ماقالب کردن

  62. سلام
    خسته نباشید من قصد خرید تلویزیون ال جی مدل 43LM6300 را دارم . میخواستم ببینیم این تلویزیون مانند بعضی از تلویزیونهای دیگر مدل تقلبی داره یا خیر (اینکه فرمودید مدل تقلبی را در کارتن اصلی قرار می دهند) و سئوال دوم اینکه آیا انتخاب خوبی هست یا نه؟
    ممنون میشم از راهنمایی تون

    1. سلام زنده باشید

      هر مدل تلویزیونی امکان جعل کردنش توی بازار وجود داره و نمیشه صرفا یک مدل رو در نظر گرفت – بله این مدل جزء بهترین مدل هاست

  63. سلام وقت بخیر
    ببخشید میخواستم بدونم تلویزیون ال جی ساخت مصر مدل 50up7750pvb زبان فارسی داره یا میشه اضافه کرد؟
    ممنونم

  64. چرا دروغ تحویل مردم می دهید الان یکساله یه اشغال مصری 55 اینچ خریدم اشکم در اومده بس که بک لایت عوض کردن چون مصری هست قطعه اش نیست بعد چرا باید بعد دوسال خراب بشه بخدا اینطوری اراجیف تحویل مردم میدید که دوتا اشغال قالب مردمی بکنید .
    مردم با خون جگر پول در میارن جیبشونو تو این وا نفسا بزنید .اگر اگاهانه این کارو می کنید که هیچ اگر هم نا آگاهانه اس چرا در مورد چیزی که اطلاعات ندارید مطلب می نویسید .

    1. دوست عزیز اگه شما مدل کره ای رو هم می گرفتید این احتمال هنوز وجود داشت که با خرابی همراه باشه
      چون یه چیز طبیعیه که میان این همه مدل تولیدی یکیشون کیفیت لازمه رو نداشته باشه و این مشکل از خط تولیده نه فروشنده
      برای مثال تلویزیون های سامسونگ مدل 2020 گزارش خرابیشون خیلی زیاده و اصلا هم ارتباطی با کره ای و مصری نداره در کل کیفیت تولید سال 2020 تلویزیون سامسونگ در مدل های ال ای دی رضایت بخش نبوده
      ما هم طبق تجربیات و اطلاعاتی که داریم و پرسش هایی که از مصرف کنندگان داشته ایم مطالب رو ارائه دادیم و نیازی به دروغ تحویل دادن در این باره نیست چون هیچ گونه منفعتی برای ما نداره
      قطعا وضعیت شما هم قابل درکه و میدونیم که بابت آن هزینه زیادی پرداخت کرده اید ولی خرید شما هم از اترین کالا نبوده
      ولی اینو در نظر داشته باشید که برای وسایل برقی این احتمالات وجود داره که حتی در استفاده های یک هفته ای نیز چنین اتفاقی بیفته

    2. منم تلوزیون سامسونگ ۵۰ اینج خریدم خود به خود خراب شد صفحه اش رفته ولی چراغش روشنه مدلشau7000از من وصیعت این مدل و نخرین دیدم که میگم با سختی کار کردم پولش و با سختی جور کردم یه سال نشده خراب شده

  65. سلام میگم چرا نمی تونم تلویزیون الجی ۴۹مونتاژ شده در مصر رو به فارسی کنم هر کار می کنم نمیشه کسی هست راهنمایی کنه

  66. سلام،تلویزیون های الجی مونتاژ اندونزی گارانتی هم داره؟اگر از نظر فنی به مشکل خورد میشه برد یا … را تعویض کرد اصلا قطعات الکترونیکی تلویزیون پیدا میشه؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید می‌خوام تلویزیون ۵۵ اسمارت بگیرم بین ال جی و دوو اصفهان موندم کدوم رو انتخاب کنم

    1. سلام
      تهیه کردن گارانتی چیز زیاد مهمی نیست ولی بدون هیچ چون و چرایی تلویزیون ال جی رو بهتون پیشنهاد می کنم. توصیه می کنم که با فروشندگان ما در آترین کالا در تماس باشید تا بهترین تلویزیون های 55 اینچ رو بهتون معرفی کنند.

  67. سلام
    تفاوت مونتاژ مصر با مونتاژ اسلواکی در تلویزیون سامسونگ چیه ؟؟من سامسونگ مونتاژ اسلواکی خریدم چرا زبان فارسی ندار مدل au8000 ولی مونتاژ مصر زبان فارسی داره!

  68. سلام.من تلوزیون 65اینچ نانو86خریدم.کنارکارتون شماره سریال و ساخت اندوزی برچسب سعیدخورده.واین شماره سریال بابرچسب پشت تلوزیون وشماره سریال داخلیوتلوزیون یکی هست.میخواستم ببینم اینکه شماره سریال به صورت برچسب بر روی کارتن بوده و چاپی نبوده.دلیلی بر تقلبی بودن دستگاه من نیست؟؟شکل ظاهری و کنترل هم مطابقت باسایت داره..ومورد دیگه روی کائوچوب پاین کارن زده nano85.. ممنون میشم نظرتون بگید..

  69. سلام این مدل تلوزین ایا به درد خرید میخوره یا خیر
    مونتاژ اندونزی و ایا این مدل اصلی هست!؟LG TV 4K SMART NANO80 2021 50 INCH

  70. تلویزیون من سامسونگ ۴۳ اینج ساخت مصر هست .کنترلش اندکنزی وکابل برقش چین .نصاب گفت اصله مونتاژ هیچ فرقی با خود کره نداره.کره هیچ وقت نمیاد اسم شرکتش رو خراب کنه با مونتاژ پایین.یک هزینه پاین کارگرا دوم مالیات وسومم کم کردن فاصله

  71. سلام وقت بخیر من تلویزیون ال جی
    49un71006lb
    خریدم خواستم بدونم اینا رسیور هم دارن برای ماهواره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا