معرفی بهترین آنتی ویروس های رایگان و پریمیوم ویندوز

زمان مطالعه مطلب: 6 دقیقه

آنتی ویروس کامپیوتر اولین خط امنیتی در برابر ویروس‌ها، بدافزارها و سایر تهدیدات امنیتی است. در دنیای دیجیتال که هر روز در حال گسترش است، خطرات سایبری همه جا وجود دارند و ما را تهدید می کنند. از آنجا که امروزه حتی برای خرید یک لپ تاپ اپن باکس نیز باید هزینه زیادی بپردازیم، از این رو تامین امنیت سیستم ویندوزی شما جزو ملزومات است. برنامه های آنتی ویروس زیادی به صورت رایگان و پولی در دسترس هستن که شما می توانید برای امنیت سیستم خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

با وجود مدل های متعددی از آنتی ویروس و همچنین انواع ویروس های کامپیوتری، انتخاب بهترین آنتی ویروس برای کامپیوتر کمی دشوار است. به همین دلیل ما برای کمک به شما لیستی از بهترین آنتی ویروس کامپیوتر رایگان و پولی را تهیه کرده ایم، پس اگر به دنبال بالا بردن امنیت لپ تاپ و کامپیوتر خود هستید این متن را تا اخر مطالعه کنید.

 بهترین آنتی ویروس رایگان برای کامپیوتر

تعداد برنامه های آنتی ویروس برای کامپیوتر زیاد هستند که برخی از آنها به صورت رایگان عرضه می شوند. به این منظور که این آنتی ویروس ها به صورت رایگان خدمات ارائه می دهند و برای استفاده از آنها لازم نیست هزینه ای بپردازیم. تعداد آنتی ویروس‌های رایگان زیاد هستند اما فقط برخی از آنها می تواند برای شما انتخاب مناسبی باشند، به همین منظور در ادامه لیست بهترین آنتی ویروس رایگان برای کامپیوتر آورده شده است.

اگر دانشجو هستید می توانید با کمترین قیمت لپ تاپ دانشجویی دست دوم را از آترین کالا تهیه کنید.

Avast Antivirus Free، مناسب برای شبکه و گیمینگ

اگر به دنبال یک آنتی ویروس برای لپ تاپ هستید که در هنگام اتصال به اینترنت و گیم امنیت را برای شما تامین کند، بهترین انتخاب Avast است. Avast یک آنتی ویروس رایگان است که حفاظت قدرتمندی را در برابر بدافزارها، ویروس‌ها و فیشینگ ارائه می دهد که امنیت داده‌های شما را تامین می کند. آنتی ویروس Avast همچنین دارای ویژگی های اضافی مانند شبکه WI-FI و به‌روز رسانی خودکار نرم افزار نیز است که این برای کاربران اینترنت و گیمرها عالی است.

Avast برای لپ تاپ های ایسوس که برای کاربران خانگی تا گیمرها بهترین مدل ها را ارائه می دهد می تواند عالی باشد. از طرفی نیز قیمت لپ تاپ دست دوم ایسوس به صرفه است که می توانید با تهیه آن یک سیستم ارزان قیمت و امن را در دست داشته باشید.

Avast Antivirus Free، مناسب برای شبکه و گیمینگ

AVG Antivirus Free با قابلیت به‌روزرسانی منظم

AVG Antivirus Free نیز یکی دیگر از آنتی ویروس های رایگان برای کامپیوتر است که دارای رابطی کاربر پسند است. AVG اگرچه یک آنتی ویروس سنتی با رابط کاربری آسان است اما دارای ویژگی های حفاظت پیشرفته است که با محافظت قوی از وب و ایمیل، مسدود کردن پیوندها، بارگیری‌ها و پیوست‌های ناامن، بستری امن را برای کاربران آنلاین ایجاد می کند.

AVG بهترین آنتی ویرس رایگان برای کاربران آنلاین است که با ایجاد یک لایه ایمن استفاده از سایت های اینترنت را برای کاربران مطمئن می کند. اگر از لپ تاپ هیبریدی خود برای وبگردی استفاده می کنید، می توانید با نصب آنتی ویروس AVG امنیت خود را تضمین کنید که با توجه به رایگان بودن این آنتی ویروس هزینه ای بر قیمت لپ تاپ هیبریدی نخواهد داشت.

AVG Antivirus Free با قابلیت به‌روزرسانی منظم

Bitdefender حفاظت از داده‌های شما در زمان واقعی

Bitdefender در لیست بهترین آنتی ویروس رایگان برای کامپیوتر جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است. این آنتی ویروس نیز مانند دو مورد قبلی به صورت رایگان عرضه می شود که سطح بالایی از حفاظت را با اسکن زمان واقعی، محافظت از وب و ویژگی های ضد بدافزار ارائه می دهد.

Bitdefender حفاظت از داده‌های شما در زمان واقعی

Windows Defender ، آنتی ویروس داخلی ویندوز

شرکت مایکروسافت، آنتی ویروس Windows Defender را همراه با ویندوز 10 ارائه داد که یک آنتی ویروس رایگان برای حفاظت پایه ویندوز است. در واقع Windows Defender یک آنتی ویروس داخلی ویندوز 10 و 11 است که به طور مداوم توسط مایکروسافت به‌روز می شود و حفاظت پایه ای را در برابر تهدیدات رایج ارائه می دهد. اگرچه Windows Defender امنیت کامل را برقرار نمی کند اما قابلیت شناسایی موارد تهیدآمیز را دارد که برای امنیت سیستم شما ضروری است.

آنتی ویروس Windows Defender برای کسانی که می خواهند فقط امنیت پایه سیستم خود را برقرار کنند مناسب است. این یعنی از کاربران معمولی تا کاربران اداری و حتی برنامه نویسان می توانند از Windows Defender به عنوان آنتی ویروس برای حفاظت از داده های خود استفاده کنند.

Windows Defender ، آنتی ویروس داخلی ویندوز

اگر برنامه نویس هستید می توانید با کمترین قیمت لپ تاپ مخصوص برنامه نویسی را از آترین کالا تهیه کنید.

بهترین آنتی ویروس پولی برای کامپیوتر

اگر به دنبال بهترین آنتی ویروس رایگان برای کامپیوتر هستید می توانید در میان برنامه هایی که در بالا معرفی شده اند یکی را انتخاب کنید. آنتی ویروس های رایگان معرفی شده در این مقاله می توانند امنیت داده‌های ذخیره شده در حافظه دستگاه شما و همچنین زمانی که از اینترنت استفاده می کنید را تامین می کنند. اما اگر اطلاعات مهمی روی لپ تاپ خود دارید و یا می خواهید در هنگام وبگردی و استفاده از اینترنت امنیت کامل برقرار باشد بهتر از نسخه پریمیوم آنتی ویروس استفاده کنید.

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که امنیت برای شما بسیار مهم است استفاده از آنتی ویروس پریمیوم برای شما ضروری است. آنتی ویروس پولی نیز نسخه های مختلی دارد که در ادامه لیست بهترین آنتی ویروس کامپیوتر ما بهترین ها معرفی شده اند و می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند.

Norton 360 بهترین آنتی ویروس برای کامپیوتر

اگر به دنبال بهترین آنتی ویروس کامپیوتر در برابر تهدیدات هستید، Norton 360 بهترین گزینه برای شما است. Norton 360 تمامی حملات را قبل از دانلود بدافزار مسدود می‌کند و عملکرد بسیار خوبی در شناسایی بدافزارها ارائه می دهد که همین نیز آن را به بهترین آنتی ویروس تبدیل کرده است. ناگفته نماند این آنتی ویروس همچنین مجموعه ای از ویژگی های اضافی مانند VPN، پشتیبان گیری ابری و کنترل والدین را نیز ارائه می دهد.

Norton 360 بهترین آنتی ویروس برای کامپیوتر

McAfee Total Protection، مناسب برای استفاده آنلاین

McAfee حفاظت کاملی را در برابر تهدیدات آنلاین ارائه می دهد و برای کاربران آنلاین عالی است. این آنتی ویروس شامل ویژگی هایی همچون اسکن در زمان واقعی، محافظت از فایروال، VPN، مدیریت رمز عبور و کنترل های والدین است. McAfee از بهترین آنتی ویروس ها برای کامپیوتر است که برای کاربران معمولی تا حرفه ای و همچنین تمامی مدل های لپ تاپ انتخاب ایدئالی است.

فرقی نمی کند یک لپتاپ استوک دل برای کارهای معمولی دارید و یا یک مدل تجاری، به هرحال می توانید با استفاده از McAfee امنیت کاملی برای سیستم خود ایجاد کنید.

McAfee Total Protection، مناسب برای استفاده آنلاین

Bitdefender بهترین آنتی ویروس کامپیوتر

نسخه پریمیوم Bitdefender نیز یکی دیگر از گزینه های مناسب برای امنیت کامپیوتر است. آنتی ویروس Bitdefender در نسخه پریمیوم دارای حفاظت چندلایه ای است که از داده های کاربر در برابر بدافزارها، ویروس ها و فیشینگ محافظت می کند. این ویروس کش کامپیوتر همچنین دارای ویژگی هایی همچون مدیریت رمز عبور، VPN برای اتصالی امن و کنترل والدین نیز است.

Kaspersky Internet Security، قدرت تشخیص عالی

یکی دیگر از شناخته ترین و بهترین آنتی ویروس برای لپ تاپ Kaspersky Internet Security است. این آنتی ویروس به داشتن قدرت تشخیص بالا و نرخ پایین هشدار کاذب شناخته شده است که شامل حفاظت در برابر تهدیدات آنلاین به همراه ویژگی های اضافی نیز است.

Kaspersky Internet Security، قدرت تشخیص عالی

بهترین آنتی ویروس برای کامپیوتر کدام است؟

بهترین آنتی ویروس کامپیوتر باید توانایی شناسایی انواع ویروس های کامپیوتری را داشته باشد تا بتواند از نفوذ هکرها و بدافزارها به سیستم شما جلوگیری کند. در این مقاله بهترین آنتی ویروس رایگان برای کامپیوتر و همچنین بهترین نرم افزارهای امنیت پولی را معرفی کردیم که بیشتر آنها قابلیت اسکن آنلاین ویروس کامپیوتر را دارند.

به طور کلی انتخاب بهترین آنتی ویروس برای شما به نیازها و همچنین بودجه شما نیز بستگی دارد. اگر به دنبال حفاظت پایه‌ای هستید، یک آنتی ویروس رایگان مانند Avast Free Antivirus یا AVG Free Antivirus گزینه مناسبی است. همچنین آنتی ویروس Windows Defender نیز برای کاربران معمولی و کسانی که به امنیت سیستم خود اهمیت چندانی نمی دهد می تواند کافی باشد.

اما اگر به دنبال حفاظت جامع تر هستید، یک آنتی ویروس پریمیوم و پولی مانند Norton 360 یا McAfee Total Protection را انتخاب کنید. لایسنس آنتی ویروس های پولی مدت دار است که و به صورت اشتراکی عرضه می شوند و برای خرید آن باید هزینه ای بپردازید. علاوه بر این، در هنگام انتخاب آنتی ویروس باید مواردی همچون نرخ تشخیص، نرخ هشدار کاذب، تاثیر بر عملکرد و ویژگی های اضافی را نیز در نظر بگیرید.

به نظر شما کدام یک از آنتی ویروس های معرفی شده در این مقاله بهتر است؟ اگر تجربه استفاده از هر کدام از این آنتی ویروس ها را دارید، تجربیات خود را در قسمت نظرات با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *