ترین ها

بهترین ماشین ظرفشویی خارجی و ایرانی

شستشوی ظروف آن هم پس از یک مهمانی بزرگ بسیار می تواند خسته کننده باشد. امروزه بسیاری از کاربران وقت زیادی را به شستشوی ظروف با روش دستی اختصاص نمی دهند، به طوری که ترجیح می دهند از ماشین ظرفشویی استفاده کنند. شاخص ها و فاکتورهای بسیاری وجود دارد که موجب می شود تا شما بتوانید محصولی را به عنوان بهترین ماشین ظرفشویی خارجی و ایرانی معرفی کنید که در این مطلب ما با معرفی مدل های جدید و متنوع امکان خرید ظرفشویی را با بهره گیری از برترین فناوری های روز برای شما ایجاد می کنیم.

بهترین ماشین ظرفشویی خارجی کدام است؟

ماشین ظرفشویی در مدل های بسیار متنوعی با فناوری ها و تکنولوژی های بسیار متفاوتی در بازار موجود هستند که افراد می توانند با در نظر گرفتن انتظاراتی که از دستگاه دارند و همچنین بودجه ای که اختصاص داده اند، بهترین مارک ماشین ظرفشویی خارجی یا ایرانی را از مدل های متنوع انتخاب کنند. از آنجایی که بسیاری از کاربران اولویت خرید خود را به مارک های خارجی اختصاص می دهند ما نیز در این مبحث شما را با پرفروش ترین ماشین ظرفشویی خارجی از برندهای معروف همچون بوش، ال جی و سامسونگ آشنا می کنیم.
البته در بین این برندها سامسونگ یکی از شرکت های معتبری است که در در کنار کیفیت، قیمت را نیز بسیار مَد نظر قرار داده است، به طوری که می توانید خريد ماشين ظرفشويي سامسونگ را بهترین قیمت و برترین آپشن ها از این مارک جهانی انجام دهید.

بهترین ظرفشویی خارجی

مزیت بهترین ظرفشویی خارجی از برند بوش

یکی از بهترین مارک ظرفشویی خارجی که محصولاتش به نسبت سایر شرکت ها از کیفیت و محبوبیت بیشتری برخوردار است برند خوش نام بوش است. این برند معتبر جهانی با مجهز کردن ماشین ظرفشویی های خود به جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی ها، امکان یک خرید تکرار نشدنی را برای کاربران به دنبال خواهد داشت. اما یکی از مواردی که باید در انتخاب ماشین ظرفشویی بوش در نظر بگیرید، قیمت است. چرا که قیمت ماشین ظرفشویی های بوش به دلیل امکانات و فناوریی هایی همچون مجهز شدن به موتور قدرتمند و بی صدای EcoSilent Drive، پایین ترین مصرف انرژی، فناوری اختصاصی زئولیت، کیفیت قطعات و بهره مند شدن به پیشرفته ترین فناوری های در مقایسه با سایر مارک ها به صرف هزینه بیشتری نیاز دارد.
البته در صورتی که قیمت ماشین ظرفشویی برای شما چندان به صرفه نیست، می توانید انتخاب خود را از برند ال جی مدل 425 انجام دهید. زیرا قیمت ظرفشویی ۴۲۵ ال جی در مقایسه با مدل های میان رده و بالا رده بوش به صرف هزینه کمتری نیاز خواهد داشت. اما اگر اولویت شما بوش است ما در ادامه یکی از بهترین های بوش را به شما معرفی خواهیم کرد.

بوش از بهترین ظرفشویی خارجی

بررسی بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش سری ۴

ماشین ظرفشویی بوش 13 نفره مدل 46NI01B یکی از خوش فروش ترین مدل ها از بهترین مارک ماشین ظرفشویی یعنی بوش است. این مدل با توجه به قابلیت هایی که دارد توانسته در بین کاربران یکی از محبوب ترین ها شود. 46NI01B دارای دو سبد برای جای دادن ظروف کوچک و بزرگ با قابلیت تنظیم ارتفاع است که سبب شده تا افراد بتوانند حتی ظروفی شبیه قابلمه، دیس های بزرگ و پارچ آب را نیز بدون مشکل از بابت کمبود جا در دستگاه قرار دهند. البته این مدل دارای یک کشوی مخوصو برای جای دادن اقلام کوچکتر همچون قاشق، چنگال نیز است.
یکی دیگر از مزیت های ماشین ظرفشویی سری 4 مدل 46NI01B، سیستم صرفه جویی در مصرف آب ( Aqua Sensor ) است. این قابلیت با توجه به میزان کثیفی و باقی مانده مواد شوینده روی ظروف فرایند آبپاشی را انجام می دهد. البته این ماشین ظرفشویی بوش دارای فناوری های کاربردی دیگری مانند سیستم تشخیص میزان ظروف، تشخیص میزان کثیفی ظروف، شستشوی سریع، شستشو با نصف ظرفیت، شستشو با آب داغ، شستشوی بهداشتی، سیستم محافظت از ظروف نیز است که در قیمت گذاری آن بی تأثیر نبوده اند.
با توجه به این ویژگی ها و قابلیت ها اگر بودجه کافی برای خرید 46NI01B را ندارید، می توانید انتخاب خود را از برند ال جی مدل 512 که دارای امکانات کافی و پیشرفته است، انجام دهید. قیمت ماشین ظرفشویی ال جی مدل ۵۱۲ به نسبت این مدل بوش مناسب تر است و از لحاظ امکانات می توان گفت کم و کثری ندارد.

46NI01B از بهترین ظرفشویی خارجی

 ال جی بهترین مارک ماشین ظرفشویی خارجی در بین کاربران

یکی دیگر از بهترین مارک ماشین ظرفشویی از برندهای خارجی ال جی است. این برند قدرتمند همانند دیگر رقبای خود از هیچ قابلیت و فناوری در ماشین ظرفشویی های خود دریغ نکرده اند. به طوری که کاربران با خرید ماشین ظرفشویی ال جی می توانند یک چرخه شستشوی ایدئال و بی نظیر را برای خود رقم بزنند. از برترین مزیت های ظرفشویی های ال جی می توان اشاره کرد به سیستم صرفه جویی در مصرف آب، بهره مند شدن به چهار بازوی اسپری در برخی مدل ها، برخورداری از خشک کن، بهره مند شدن به موتور اینورتر دیجیتال، دارا بودن سیستم بخارشوی و سیستم عیب یابی هوشمند.
علیرغم این ویژگی ها اگر از آن دسته کاربران هستید که تمایل به انتخای ظرفشویی از مدل بوش را دارید، sms4hmw26m می تواند به نسبت قیمتی که دارد یک گزینه مناسب باشد.

ال جی از بهترین ظرفشویی خارجی

بررسی ظرفشویی 512 ال جی

مدل 512 از بهترین مدل ماشین ظرفشوی ال جی است که جدای از دارا بودن قابلیت های بسیار خوبی که برای شستشوی ظروف دارد از ظاهری مینیمال و  شیک برخوردار است که می تواند جلوه بی نظیری را به آشپزخانه شما ببخشد. از مهم ترین امکانات این دستگاه بهره مند شدن به موتور اینورتر است که موجب می شود تا سایر بخش های دستگاه نیز به بهترین شکل ممکن کار خود را انجام دهند. یکی دیگر از بهترین مزیت های این مدل ال جی قابلیت تنظیم ارتفاع است که کاربران می توانند با توجه به آن تمام ظروف را در ابعاد مختلف جای دهند.
بازوی اسپری 4 جهت از دیگر برتری های این ماشین ظرفشویی است که می تواند در چهار جهت آب را بر روی ظروف برای شستشوی بهتر پمپاژ کند. سیستم عیب یابی هوشمند، سیستم شستشوی ظروف کریستالی، شستشوی سریع، شستشوی ظروف با مصرف پایین از دیگر مزایای این بهترین ظرفشویی خارجی است که همگی در کنار یکدیگر یک چرخه شستشوی فوق العاده را رقم می زنند.

512 از بهترین ظرفشویی خارجی

 خرید بهترین ماشین ظرفشویی خارجی از سامسونگ

اگر بگوییم پرفروش ترین ماشین ظرفشویی خارجی سامسونگ است شاید کمی اغرق باشد، اما سامسونگ جزو یکی از بهترین مارک ماشین ظرفشویی خارجی است که در کنار طراحی شیک، مجهز شدن به موتور اینورتر، بهینه سازی مصرف انرژی، مناسب ترین قیمت را نیز برای محصولاتش در نظر گرفته است. برخی از کاربران معتقدند که پایین بودن قیمت ظرفشویی سامسونگ در کیفیت شستشوی آن نیز بی تأثیر نیست. اما باید متذکر شویم سامسونگ از هیچ قابلیت و فناوری در ماشین ظرفشویی های خود دریغ نکرده است اما مناسب ترین رِنج قیمت را نیز برای ظرفشویی هایش در نظر گرفته است. با این حال اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی با حداقل قیمت و بهترین فناوری ها را دارید، 5070 سامسونگ اولین پیشنهاد ما به شما است که در ادامه بیشتر درباره آن توضیح داده ایم.

سامسونگ بهترین ظرفشویی خارجی

5070 بهترین ظرفشویی خارجی از لحاظ قیمت

مدل 5070 بهترین ماشین ظرفشویی خارجی از برند سامسونگ است که این شرکت بهترین فناوری ها و امکانات را در کنار مناسب ترین قیمت برای آن در نظر گرفته است. مهم ترین ویژگی هایی که سامسونگ برای مدل 5070 در نظر گرفته است سیستم کاهش سختی آب است. این فناوری نه تنها از ایجاد رسوب و جرم بین قطعات دستگاه جلوگیری می کند بلکه مانع کِدر شدن و لکه دار شدن ظروف کریستالی نیز می شود. سیستم تنظیم ارتفاع را می توان از دیگر قابلیت های کاربردی این محصول به حساب آورد که امکان جای گیری انواع ظروف را در هر اندازه برای کاربران در ماشین ظرفشویی مقدور کرده است.
اما سامسونگ برای به چشم آمدن این محصول در بین رقیبانش از فناوری های دیگری مانند سریع، شستشوی بهداشتی، شستشو با تأخیر، شستشو با نصف ظرفیت، شستشو با آب داغ، خشک کن، سنسور تشخیص میزان ظروف، سنسور تشخیص میزان کثیفی نیز بهره برده است که در نهایت یک شستشوی فوق العاد را برای کاربران ایجاد خواهد کرد.

5070 از بهترین ظرفشویی خارجی

بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی کدام است؟

بسیاری از کاربران معتقد به این موضوع هستند که حتی بهترین مارک ماشین ظرفشویی ایرانی نمی تواند به اندازه نمونه خارجی عملکرد خوبی را برای شستشوی ظروف ارائه دهد. اما لازم به ذکر است که برندهای معتبری نیز داخل ایران هستند که فناوری های متنوع و پیشرفته ای را برای محصولات خود در نظر گرفته اند و به نوعی سبب شده اند تا فرایند شستشو به بهترین شکل ممکن برای افراد انجام شود. در بین بهترین برند ماشین ظرفشویی ایرانی پاکشوما، امرسان جزو بهترین هایی هستند که می توانند یک چرخه شستشوی بی عیب و نقص را برای کاربران به دنبال داشته باشند.

بهترین ظرفشویی ایرانی

بررسی مارک پاکشوما از بهترین برند ماشین ظرفشویی ایرانی

پاکشوما یکی از بهترین مارک ظرفشویی ایرانی است که از لحاظ کارایی و عملکرد می توان گفت دست کمی از برندهای خارجی ندارد. ماشین ظرفشویی های پاکشوما از نویز و صدای پایین و همچنین مصرف برق بسیار کمی برخوردار هستند. ماشین ظرفشویی های این برند ایرانی نه تنها قابلیت شستشوی انواع ظروف را دارند بلکه با دارا بودن قابلیت شستشوی میوه امکان شستشوی میوه و سبزیجات را نیز برای شما ایجاد کرده اند.
از دیگر ویژگی ماشین ظرفشویی های پاکشوما، شستشوی سریع، شستشو با تأخیر، شستشوی ظروف حساس، شستشوی اقتصادی، قفل کودک است که می تواند برای افرادی که قصد خرید ظرفشویی از بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی را دارند بسیار کاربردی باشد. البته در ادامه یکی از پر طرفدارترین مدل ظرفشویی های پاکشوما را به شما معرفی خواهیم کرد.

پاکشوما از بهترین ظرفشویی ایرانی

 بهترین شستشو با ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15301

پاکشوما از برندهای معتبر ایرانی است که MDF-15301 یکی از مدل های پر طرفدار  آن است. این محصول دارای ظرفیت 15 نفره با 3 سبد است که شما می توانید هر نوع ظروفی را در آن جای دهید. این ماشین ظرفشویی ایرانی دارای سیستم قفل کودک، صفحه دیجیتالی و همچنین 9 برنامه شستشو است که در نهایت سبب می شود تا شما یک شستشوی بی عیب و نقص را داشته باشید. نا گفته نماند برنامه های دیگری همچون سیستم خیساندن ظروف، شستشوی دو بعدی، بهینه سازی مصرف انرژی و شستشوی میوه و سبزیجات از دیگر مزیت های مدل 15301 پاکشوما است که محبوبیت آن را بیش از پیش کرده است.

MDF1503 از بهترین ظرفشویی ایرانی

بررسی مارک امرسان از بهترین برند ماشین ظرفشویی ایرانی

یکی دیگر از بهترین مارک ظرفشویی ایرانی امرسان است. این برند نیز مانند سایر مارک های ایرانی از حداکثر امکانات برای یک شستشوی مناسب برخوردار است که می تواند برای طرفداران برند ایرانی یک انتخاب بسیار عالی باشد. به طور معمول ماشین ظرفشویی های امرسان از ظرفیت 15 نفره با سه سبد برخوردار هستند که می توانند شستشوی ظروف را در تعداد زیاد بدون هیچ مشکلی انجام دهند. از مهم ترین ویژگی های ماشین ظرفشویی امرسان می توان به برنامه شستشوی اقتصادی، شستشوی سریع، شستشو با نصف ظرفیت، شستشو با تأخیر، شستشو با بخار، شستشوی ظروف حساس اشاره کرد. ED14-MI3 یکی از مدل ظرفشویی های برند امرسان است که ما در ادامه درباره ویژگی های آن برای خریداران این مدل توضیح داده ایم.

امرسان از بهترین ظرفشویی ایرانی

بررسی ظرفشویی امرسان مدل ED14-MI3

ظاهر یک دستگاه از ویژگی هایی است که معمولاً بسیاری از کاربران آن را در نظر می گیرند. در این راستا شرکت ایرانی امرسان نیز عملکرد خوبی داشته و با ارائه مدل های بسیار شیک به بازار توانسته افراد بسیاری را به خرید ماشین ظرفشویی تشویق کند. مدل ED14-MI3 از بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی است که با داشتن فناوری های قابل توجهی شستشوی ظروف را در حد بسیار عالی انجام می دهد. این مدل ماشین ظرفشویی ایرانی دارای برنامه شستشوی سریع، قابلیت تنظیم ارتفاع، شستشو با نصف ظرفیت، و همچنین طراحی شکیل و زیبا است که می تواند برای کاربرانی که بودجه لازم را برای خرید از برندهای خارجی ندارند یکی از بهترین ها باشد.

ED14-MI13 از بهترین ظرفشویی ایرانی

بهترین مارک ماشین ظرفشویی را با ضمانت اصالت از کجا باید خرید؟

امروزه برندهای متنوع بسیاری در بازار وجود دارند که تولید و عرضه ماشین ظرفشویی را در مدل های متنوع برای خود به ثبت رسانده اند. اما از آنجایی که انتخاب برند معتبر و اصلی می تواند در کیفیت شستشو تأثیر گذار باشد، سعی کنید انتخاب ماشین ظرفشویی را از برندهای اصلی انجام دهید. با توجه به این موضوع ما نیز در فروشگاه آترین پلاس مجموعه ای از پرفروش ترین ماشین ظرفشویی خارجی را برای انتخاب بهتر در اختیار مشتریان قرار داده ایم تا بتوانند در صورت تمایل با تضمین اصالت، تسویه در محل و بهترین قیمت ظرفشویی مد نظر خود را انتخاب و خریداری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا